ارسال پاسخ

اتصالات وحید

سه شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ ۰۸:۴۹ تعداد نظرات: 0 Telegram

inpia.ir

دیجیتال مارکتینگ چگونه به کسب و کار شما کمک می کند؟ تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ

رفتار خرید افراد در دهه گذشته به طور چشمگیری تغییر کرده و در حال حاضر بیشتر مصرف کنندگان فرآیند خرید آنلاین را انتخاب می‌کنند. در اینجا اثربخشی دیجیتال مارکتینگ بخوبی مشخص می‌شود. این تغییر در شیوه تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان باعث شده دیجیتال مارکتینگ برای هر کسب و کاری که سعی در رقابت در بازار مدرن را دارد، صرف نظر از اندازه یا نوع صنعتی که در آن فعالیت می‌کند، تبدیل به امری بسیار ضروری شود.
دیجیتال مارکتینگ چگونه به کسب و کار شما کمک می کند؟ تاکتیک های دیجیتال مارکتینگ

برای صاحبان کسب و کار آشنایی با عملکرد بازاریابی دیجیتال اهمیت بسزایی دارد چراکه در اتخاذ تصمیمات دقیق‌تر در کمپین‌های بازاریابی دیجیتال می‌تواند بسیار مفید باشد. نکته کلیدی شناختن تمام عناصر بازاریابی دیجیتال و تشخیص نقش هر یک از آنها در دستیابی به اهداف بازاریابی شماست. در ادامه هر کدام از تاکتیک‌های بازاریابی دیجیتالی را بررسی نموده و چگونگی کارکرد هر یک از آنها را برای کسب و کارتان توضیح خواهیم داد.

بازاریابی وب سایت

در بسیاری از موارد، وب سایت شرکت شما سنگ بنای استراتژی دیجیتال مارکتینگ شماست. این جایی است که بسیاری از مشتریان هدف شما اولین تصویر از برند شما را دریافت می‌کنند و منابع اولیه شما در نهایت منجر به جذب مشتری واقعی می‌شود. پس بهتر است به نحوه عملکرد وب سایتتان در بازاریابی دیجیتال بپردازیم.

هدف بازاریابی دیجیتال جذب و تعامل با مصرف کننده است. بسیاری از تاکتیک‌هایی که برای انجام این کار بکار می‌برید در نهایت مشتریان هدف شما را به وب سایت‌تان هدایت می‌کنند تا آنها بتوانند اطلاعات بیشتری کسب کنند یا خریدشان را مستقیما انجام دهند.

 

چرا نیاز به وب سایت دارید؟

وب سایت شما اغلب تنها شانس برندتان برای تاثیرگذاری اولیه خوب بر مشتریان بازار هدف است. به همین دلیل، باید به چینش سایت و المان‌های رنگی و گرافیکی در طراحی سایت کاملا توجه کنید. در حقیقت، 38 درصد از بازدیدکنندگان درصورت مواجهه با محتوا یا طراحی سایت غیرقابل قبول، علاقه‌شان برای پیگیری آن کسب و کار را از دست خواهند داد.

البته فقط ظاهر سایت مهم نیست. از آنجایی که وب سایت شما نقطه عطف بسیاری از کمپین‌های بازاریابی دیجیتالتان محسوب می‌شود، تمرکز شما در طراحی و بهینه سازی آن امر مهمی است. یعنی ایجاد سایتی که یافتن و خواندن آن برای کاربر آسان باشد و براحتی به مراحل بعدی هدایت شود. همچنین خواندن سایت روی دستگاه‌های تلفن همراه باید بهینه سازی شود تا تجربه مشاهده سایت را روی تلفن همراه ارتقا دهد.

اگر از تاثیرگذاری وب سایت‌ تان مطمئن نیستید، بهتر است زمانی را به مذاکره با کارشناسان طراحی وب اختصاص دهید تا در بهبود و طراحی وب سایت به شما کمک کنند.

بهینه‌سازی برای موتورهای جستجو

بهینه‌سازی برای موتور جستجو یا SEO نقش مهمی در نحوه عملکرد دیجیتال مارکتینگ دارد. اگر قصد جذب و تعامل بیشتر مشتریان را در عصر دیجیتال دارید، باید از موتورهای جستجو شروع کنید. تحقیقات اخیر توسط Forrester نشان داده که 71 درصد از مصرف کنندگان آشنایی با کسب و کارها را از موتورهای جستجویی چون گوگل آغاز می‌کنند. اگر اقدامات صحیح برای بهبود سئو سایت خود انجام ندهید، فرصت قدرتمندی برای رسیدن به موفقیت را از دست خواهید داد.

سئو فرآیند بهینه‌سازی  وبسایت برای بیشتر دیده شدن در موتورهای جستجو است. هدف نهایی آن بالاتر رفتن در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) و بیشتر دیده شدن در بازار هدف است. هرچه رتبه شما در SERP بالاتر برود، ترافیک ارگانیک یا طبیعی هدایت کننده به وب سایت‌تان هم بیشتر خواهد شد.

سئو نه تنها ترافیک وب سایت شما را بیشتر می‌کند، بلکه از بابت بالا بودن کیفیت منافع برای جذب مشتری اطمینان حاصل می‌کند. هدف بازاریابی دیجیتال جذب افراد مناسب برای محصولات یا خدمات شما است و برای دستیابی به این هدف نقش مهمی ایفا می‌کند. با تاکید بر کلیدواژه‌های خاص و موضوعات موجود در محتوا، می‌توانید کسانی که احتمالا بدنبال محصولات یا خدمات‌تان هستند را جذب کنید.

اکنون که از اهمیت سئو در تلاش‌های بازاریابی دیجیتال‌تان مطلع شدید، سوال بعدی که مطرح می‌شود اینست که چگونه باید سایت و محتوای آن را برای رسیدن به بهترین نتایج بهینه‌سازی کنید.

شاید بد نباشد کمی درمورد بهینه سازی موتور جستجو و نقش آن را در این مطلب بیشتر مطالعه کنید: سئو در سال 2018

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا تاکتیک مهم دیگریست که نقش مهمی در بازاریابی دیجیتال دارد. بازاریابی محتوا اساسا زمانی اهمیت پیدا می‌کند که یک کسب و کار به دنبال ایجاد و ترویج سرمایه محتوای خاص با هدف جذب مشتریان بیشتر است. این سرمایه محتوا را می‌توان با اهداف مختلف ایجاد کرد، از جمله آگاهی بیشتر درمورد برند، افزایش ترافیک سایت، جذب یا حفظ بیشتر مشتریان.

مهم نیست چه تاکتیک‌هایی را برای استراتژی دیجیتال مارکتینگ خود بکار می‌برید، برای حمایت از این تاکتیک‌ها باید محتوایی مفید ایجاد کنید. شاید این کار محدود باشد به فرستادن یک ایمیل تشکر کوتاه و ساده به کسی که مشترک لیست ایمیل شماست. یا می‌تواند متن طولانی و دقیقی باشد از اطلاعاتی درمورد بزرگ‌ترین چالش‌هایی که مشتریان هدف شما با آن مواجهند.

مقاله مرتبط را از دست ندهید:  استراتژیست بازاریابی محتوا کیست؟ چه مهارت ها و چه درآمدی دارد؟
 

در اینجا چند نوع بازاریابی محتوا که برای حمایت از اهداف کمپین بازاریابی دیجیتال بکار می‌روند را نام می‌بریم:

  • صفحات وب
  • پست‌های وبلاگ
  • پست‌های شبکه‌های اجتماعی
  • کتاب الکترونیکی
  • راهنما ها
  • مطالعات موردی
  • توصیه نامه محصول یا خدمات
  • ویدئوها
  • تصاویر
  • اینفوگرافیک‌ها
  • پادکست‌ها
  • محتوای تبلیغاتی

کلید ایجاد سرمایه محتوایی عالی که بتواند از کمپین‌های دیجیتال مارکتینگ پشتیبانی کند، انتخاب استراتژیک موضوعاتیست که بیشتر مورد توجه مخاطبان شما قرار گیرند. اگر از نیازهای مشتریان هدف خود هنوز مطلع نیستید، بهتر است تحقیقات‌تان را بر روی مخاطبان آغاز کنید تا بتوانید با شناخت بهتر نیازهای آنها نوع مطالب جذاب را در هر مرحله برایشان فراهم کنید.

بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

امروزه اکثر برندها از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی برای حمایت از کمپین‌های بازاریابی دیجیتال خود و بالاتر بردن ترافیک وب سایتشان استفاده می‌کنند. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی شامل ارتقاء محتوای شما و درگیر کردن مخاطب هدف در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی مانندفیس بوک، اینستاگرام، لینکدین و پینترست است. این تاکتیک در دیجیتال مارکتینگ به کسب و کار در افزایش شناخت برند، جذب بیشتر و بهبود مشارکت مخاطبان کمک می‌کند.

یکی از بزرگترین مزایای بازاریابی شبکه‌های اجتماعی اینست که به کسب و کارها اجازه دستیابی بیشتر به مخاطب آنلاین را می‌دهد. مثلا 79 درصد از کاربران اینترنت آمریکایی در فیس بوک فعال هستند. اگر قصد دستیابی و جذب این مصرف کنندگان را در یک پلتفرم اجتماعی نداشته باشید، مطمئنا فرصت مهمی را برای رسیدن به منافع جدید از دست خواهید داد.

 

ادامه دارد...

 

مطلب قبلی درباره همین موضوع «اینجا»

 

تهیه مقاله: بهنام کاشانی 


نظرات

دیدگاه های ارسالي، پس از تایید در وب سایت منتشر مي شود.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نمي شود.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمي شود.

 

 

 

 

💢 #قیمت_مواد_اولیه_پلیمری در بازار آزاد
🗓 ۲۷ شهریور ۱۳۹۸
جدول روز/هفتگی
عنوانقیمتاختلافدرصد اختلاف
0035 109,500 ریال -700 0.64% نمودار و آرشیو
EX5 Jam 113,000 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
EX5 Bakhtar 113,000 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
EX5 Marun 112,500 ریال 500 0.44% نمودار و آرشیو
F7000 Mehr 113,500 ریال 500 0.44% نمودار و آرشیو
F7000 Ilam 112,500 ریال 500 0.44% نمودار و آرشیو
5110 112,000 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
Bl3 Jam 113,000 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
Bl3 Marun - نمودار و آرشیو
Bl3 Bakhtar 108,800 ریال -700 0.64% نمودار و آرشیو
0075 112,800 ریال -200 0.18% نمودار و آرشیو
020 113,700 ریال 200 0.18% نمودار و آرشیو
Lf190 111,500 ریال -200 0.18% نمودار و آرشیو
22B02 110,000 ریال -1000 0.9% نمودار و آرشیو
52518 103,800 ریال 300 0.29% نمودار و آرشیو
Hi500 - نمودار و آرشیو
2420h - نمودار و آرشیو
2420K - نمودار و آرشیو
2102 112,500 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
1102XK - نمودار و آرشیو
Lld209 Amir 111,000 ریال -600 0.54% نمودار و آرشیو
Lld209 Arak 110,000 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
PE80 Amir 116,000 ریال نمودار و آرشیو
PE80 Arak - نمودار و آرشیو
CRP100 Maroun 117,000 ریال نمودار و آرشیو
CRP100 jam 117,000 ریال نمودار و آرشیو
CRP 100 Shazand 143,000 ریال نمودار و آرشیو
Z30G - نمودار و آرشیو
V30G - نمودار و آرشیو
Z30s Mar 127,000 ریال -500 0.39% نمودار و آرشیو
C30s 130,000 ریال -500 0.38% نمودار و آرشیو
C30G 129,000 ریال -500 0.39% نمودار و آرشیو
Z30s Ar 127,000 ریال -500 0.39% نمودار و آرشیو
X30G 127,500 ریال 500 0.39% نمودار و آرشیو
V30s - نمودار و آرشیو
3840 Tabriz 100,000 ریال نمودار و آرشیو
3840 Arak - نمودار و آرشیو
7240 146,500 ریال -1500 1.01% نمودار و آرشیو
1540 135,000 ریال 2000 1.48% نمودار و آرشیو
1551 - نمودار و آرشیو
781 pet 136,000 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
785 pet 135,500 ریال 500 0.37% نمودار و آرشیو
821 pet 138,000 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
825 pet 135,500 ریال 500 0.37% نمودار و آرشیو
525 - نمودار و آرشیو
552R Jam - نمودار و آرشیو
552R shazand 127,000 ریال -500 0.39% نمودار و آرشیو
552R Maroun 127,000 ریال -500 0.39% نمودار و آرشیو
510L Jam 130,000 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
510L Navid - نمودار و آرشیو
550J Jam - نمودار و آرشیو
548R 146,000 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
RP340 - نمودار و آرشیو
RP340 Arak - نمودار و آرشیو
440G - نمودار و آرشیو
440L 148,500 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
MR230 - نمودار و آرشیو
ZR230 - نمودار و آرشیو
ZR 340 - نمودار و آرشیو
332C - نمودار و آرشیو
332L - نمودار و آرشیو
510L Arak - نمودار و آرشیو
PVC S65 Ghadir - نمودار و آرشیو
PVC S65 Arvand 100,000 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
PVC S65 Bandar 100,500 ریال نمودار و آرشیو
PVC S65 Abadan - نمودار و آرشیو
PVC S65 Ghadir kaf - نمودار و آرشیو
PVC S65 Arvand kaf 97,000 ریال -500 0.51% نمودار و آرشیو
PVC S65 Bandar kaf - نمودار و آرشیو
PVC S65 Abadan kaf - نمودار و آرشیو
Absn50 194,000 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
ABS150 164,000 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
ABS 10415 215,000 ریال -1000 0.46% نمودار و آرشیو
ABS 10720 217,000 ریال 1000 0.46% نمودار و آرشیو
ABS 10733 - نمودار و آرشیو
Lale 1922 - نمودار و آرشیو
1922 Arya - نمودار و آرشیو
BL4 jam - نمودار و آرشیو
R40 Arak - نمودار و آرشیو
060 129,000 ریال -500 0.39% نمودار و آرشیو
DOP Oil - نمودار و آرشیو
S 5000 - نمودار و آرشیو
62N07 - نمودار و آرشیو
2100 - نمودار و آرشیو
2420E02 - نمودار و آرشیو
22B01 - نمودار و آرشیو
RP 345 - نمودار و آرشیو
R40 marun - نمودار و آرشیو
10417 213,000 ریال -1000 0.47% نمودار و آرشیو
N32 - نمودار و آرشیو



➕ تبلیغات متنی در سایت inpia.ir
دریافت تعرفه و سفارش متن:
7 - 88927986

➖➖