تبلیغات در سایت اینپیا

0933  -  271  -  6775

پلی شاپ؛ مرجع آگهی های صنعت پلاستیک کشور

ارسال پاسخ

شنبه ۷ تير ۱۳۹۳ ۰۸:۲۷ تعداد نظرات: 0

inpia.ir

فرآيندهای مديريت نوين

شرکت های با کيفيت مديران با کيفيتی دارند و می دانند برای موفقيت چه چيزهايی نياز دارند.
فرآيندهای مديريت نوين

مقدمه
تحولات و دگرگونی های نظام های اجتماعی در عصر حاضر ريشه در پيشرفت و تغييرات بوجود آمده در علم و تکنولوژی دارد. بدون ترديد سازمان های عصر حاضر برای تداوم حيات و بقای خود نيازمند يافتن را هحل ها و روش های جديدی هستند که منجر به نوآوری و ابداع و خلق محصولات و خدمات جديد می شود. در اين تغييرات و تحولات افراد يا سازما نهايی توانسته اند موفق تر از ديگران عمل کنند که پرشتاب تر و پی در پی در عرصه کسب و کار فرصت های مغتنمی را برای خود فراهم سازند. در اين موضوع ويژگی اصلی افراد موفق که توانسته اند از ديگران پيشی بگيرند چيست؟

امروزه شکت ها در ورطه جهانی شدن با مشکلات فراوانی مواجه می شوند زيرا حضور در بازارهای جهانی و حتی باقی ماندن در بازارهای داخلی نيازمند رقابت با رقبای قدرتمند می باشد. از طرفی با توجه به گسترش و پيچيدگی اهداف و فرآيندها ، سازمان هايی می توانند به بقای خود ادامه دهند که نقش مديريت در آنها مهم و پر رنگ باشد.

مدير با مديريت صحيح و تصميم گيری به موقع در کار گروهی به حفظ و نگه داری ثبات تيم کمک می کند. در نتيجه ان بهره وری در شرکت بالا می رود. امروزه اکثر کشورهای دنيا مدلهايی در سطح جهانی ايجاد نموده اند که محرک سازمان ها و کسب و کارها در رشد و بهره وری شده است. مدل های رشد با محوريت قراردادن مديريت و مشارکت گروهی همه اعضای سازمان می تواند رضايت مشتری را جلب و منافع ذينفعان را فراهم نموده و در عين حال با نوآوری در مديريت يادگيری فردی و سازمانی را با تکيه بر خلاقيت تشويق و ترويج کند و در اهداف سازمان توجه به مديريت بهره وری ، مديريت کارآفرينی ، رفتار سازمانی ، مديريت نوآوری و مديريت فروش پرسرعت ، مديريت بازاريابی خلاق و مديريت تصميم گيری تحت فشار از جمله فرآيندهای مديريت نوين جهت رسيدن به اهداف سازمانی را میسر خواهد نمود.

فرهنگ کار به عنوان شيوه زندگی و بخش اساسی زندگی است و آنچه که به فرهنگ کار مشروعيت می بخشد نظم پذيری جمعی ، کار دلسوزانه ، باورهای عملی به ارزش کار بوده و نقش بنيادیو زير بنايی در ارتقای سطح پويايی جوامع دارد و هميشه فرهنگ کاری بالا يا بهره وری و عملکرد شغلی انان نيز قطعا بهتر است.

فرهنگ کسب و کار مقوله ای پوياست که در جريان عصر اطلاعات روند تکاملی خود را طی می نمايد. عصاره فرهنگ کار چگونگی توليدات ملی ، ميزان و کيفيت آن می باشدکه خود بر رفاه اجتماعی اثر می گذارد و توليد به نوبه خود بر فرهنگ کار و روابط اجتماعی اثر شايانی دارد.

فرهنگ کار مجموعه ای از ارزش ها و باورها و دانش های مشترک و پذيرفته شده يک گروه کاری در انجام فعاليت های معطوف به توليد ، اقتصاد ، تجارت ، و يا ايجاد ارزش افزوده را به عنوان پديده مربوط به چگونگی انجام کار است تبيين می کند.

اهميت عامل انسان ها در کسب و کار
اهميت انسانی در هر کسب و کاری به برکات انديشه های نوين و خلا انسان های توسعه يافته و فرابالنده و تکوين شخصيت يافته اعتبار و حيثيت می بخشد و نشانه های استواری ، بالندگی ، شکوفايي ، پيشرفت مديون فداکاری ها ، تلاش ها و کوشش انسان های صاحب انديشه و متفکر می باشد و به همين دليل برای کسانی که در جايگاه مديريت هستند مهم است که ديگران را چنان هدايت کنند تا نگرانی های نهفته در کار را از روی شوق بپذيرند و با مديريت به ستيزه برنخزيند و از روی قصد و غرض در جهت مخالف با مديريت به حرکت نيايند.

شرکت های با کيفيت مديران با کيفيتی دارند و می دانند برای موفقيت چه چيزهايی نياز دارند . هدف گذاری می کنند و انرژی خود را که همان اموخته های خود در کسب و کار موفق می باشد به کار می برند. کارکنان به مدير يا راهبر خود به چشم يک راهبر نگاه می کنند و اعتماد دارند که مسائل پيش آمده را مدير چگونه حل و فصل می کند و می دانند که توان اين را دارد تا کشتی را در امواج خروشان دريا به پيش می برد و اطمينا ن دارند که مديرشان انسانی دارای تفکر خلاق ، معمار چشم اندازهای دور ، يک انسان دور انديش که امادگی برای تحول و پيشرفت مداوم و يک مربی خوب می باشد.
مديريت خدمت در کسب و کار مدرنيسم :
1-    مشتری مداری
2-    برتری رقابتی
3-    تفاوت از طريق برنامه های آموزشی
4-    خدمت به مشتری به عنوان يک راه زندگی
5-    مشتری به کردار شما نگاه می کند نه به گفتار شما
6-    عملکرد مدير است که موفقيت می آفريند
7-    اولويت اصلی در هر شرکتی بايد جلب رضايت مشتری باشد.

شکست در تحقق اين عوامل به معنی :
1-    سود نبردن
2-    رشد نکردن
3-    مشری نداشتن

رمز موفقيت در هر کسب و کار در رفتار و خدمت بيش از حد به مشتری است. تحقيقاتی که در کشور کانادا در مورد 1000 شرکت انجام شده نتايج زير را نشان می دهد :
1-    خدمت ضعيف بطور کلی 20% سود شرکت را کاهش می دهد.
2-    در خدمت ضعيف سهم بازار 20% کاهش و عرضه خدمت خوب 60% سهم بازار را بالا می برد.
3-    40% مشتريان در نتيجه خدمت ضعيف به رقبا می پيوندندکه 66% اين 40% به سبب رفتار نامطلوب کارکنان و خدمت نامناسب به چنين کاری دست می زنند.
مديريت مرسوم دنيا يک هرم مديريتی سنتی تعريف شده به شکل ذيل می باشد:




در ايجاد يک چشم انداز خدمت با کيفيت و عرضه خدمت خوب به مشتری بايد کارکنان خط مقدم را حمايت تا بتوانند خدمت با کيفيت به مشتری ارائه نمايد. برای تحقق اين امر در مديريت دکترين مدرنيسم اين هرم سازمانی بايد وارونه شود.



زنجيره خدمت به مشتری زنجيره ای است که محصولات توليدی و خدماتی فراهم شده بوسيله شرکت شما را به مشتری وصل می کند. چنانچه هر حلقه ای در اين اتصال قوی باشد خدمت و توليد عالی به حلقه ديگری انتقال می دهد و در اين مهم تام پيترز می گويد : افراد خوب را انتخاب کنيد شما می توانيد ساير مهارت ها را به آنها بياموزيد اما نمی توانيد خوب بودن را به آن ها آموزش دهيد. و باز جهت رسيدن به کمال مديريتی خوب يکی از عوامل مهم استاندارد های چهارگانه ذيل می باشد :
1-    استاندارد مربوط به عوامل انسنای
2-    استانداردهای مربوط به محصول
3-    استانداردهای مربوط به نحوه توليد و توزيع و اراءه خدمت مطلوب
4-    استانداردهای مربوط به فرآيند توليد

مديران موفق در کسب و کار مدرنيسم چه کسانی هستند :
1-    ريسک پذيرند بجای آن که ريسک گريز باشند.
2-    خفته بيدارند بجای اينکه خفته در کارشان باشند.
3-    انسجام درونی و بيرونی خود را تقويت می کنند.
4-    به خود و ديگران اطمينان و اعتماد دارند.
5-    از ظرفيت و قابليت و توانايی بالايی برخوردارند.
6-    جاذبه دارند و در ايجاد ارتباط با ديگران موفق ترند.
7-    در همه حال مجموعه خود را هدايت و همراهی می کنند.
8-    در هنگام پرسش به خوبی گوش و پاسخ قانع کننده ای می دهند.
9-    نوآوری و خلاقيت هميشه در دستور کار آنها قرار دارد.
10-    هيچگاه عجولانه تصميم نمی گيرند و صبور بودن را تقويت می کنند.
11-    شنونده و سخنرا نقابلی هستند.
12-    هر روز نسبت به قبل با کفايت تر و با انگيزه تر و اگاه تر عمل می کنند.
13-    توانايی برقراری روابط موثر و تصميم گيری در هر شرايط را دارند.
14-    در هنگام بودن با مجموعه هميشه با نيرو و گشاده رو و هيچگاه عصبانيت و خستگی خود را بروز نمی دهد.
 

تهيه و تنظيم : محمد عليپور
شرکت ايمن اتصال آذر
از شرکت های عضو انجمن


نظرات

دیدگاه های ارسالي، پس از تایید در وب سایت منتشر مي شود.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نمي شود.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمي شود.

قیمت مواداولیه؛ ۳ خرداد ۱۳۹۶جدول روز/هفتگی
عنوانقیمتاختلافدرصد اختلاف
0035 41,100 ریال 950 2.31% نمودار و آرشیو
EX5 Jam - نمودار و آرشیو
EX5 Bakhtar 40,800 ریال -600 1.45% نمودار و آرشیو
EX5 Marun 40,900 ریال -300 0.73% نمودار و آرشیو
F7000 Mehr 44,600 ریال -700 1.55% نمودار و آرشیو
F7000 Ilam 44,600 ریال -100 0.22% نمودار و آرشیو
5110 45,000 ریال -300 0.66% نمودار و آرشیو
Bl3 Jam 41,750 ریال -50 0.12% نمودار و آرشیو
Bl3 Marun 42,000 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
Bl3 Bakhtar 40,800 ریال -1200 2.86% نمودار و آرشیو
0075 50,500 ریال -100 0.2% نمودار و آرشیو
020 47,400 ریال -500 1.04% نمودار و آرشیو
Lf190 48,000 ریال -700 1.44% نمودار و آرشیو
52518 38,800 ریال -200 0.51% نمودار و آرشیو
52518 Off - نمودار و آرشیو
Hi500 47,000 ریال 600 1.28% نمودار و آرشیو
2420h 48,300 ریال -700 1.43% نمودار و آرشیو
2420d - نمودار و آرشیو
2420K - نمودار و آرشیو
2102 - نمودار و آرشیو
2102 Off1 - نمودار و آرشیو
2100 - نمودار و آرشیو
2100 Off1 - نمودار و آرشیو
2200 - نمودار و آرشیو
Lld209 Amir 47,100 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
22402 off MAHABAD - نمودار و آرشیو
22402 MAHABAD - نمودار و آرشیو
Lld209 Arak 45,550 ریال -150 0.33% نمودار و آرشیو
22B02 off MAHABAD - نمودار و آرشیو
LLD Lorestan - نمودار و آرشیو
Lld 22402 - نمودار و آرشیو
LLD Tabriz - نمودار و آرشیو
EX3 Jam - نمودار و آرشیو
EX3 Jam Kaf - نمودار و آرشیو
EX3 Amir 53,000 ریال 2200 4.15% نمودار و آرشیو
EX3 Arak 50,000 ریال -700 1.38% نمودار و آرشیو
EX3 Jam - نمودار و آرشیو
EX3 Bandar - نمودار و آرشیو
EX3 Amir kaf - نمودار و آرشیو
EX3 Arak kaf - نمودار و آرشیو
EX3 Bandar kaf - نمودار و آرشیو
Z30G - نمودار و آرشیو
PE100 Maroun - نمودار و آرشیو
PE100 Maroun kaf - نمودار و آرشیو
V30G - نمودار و آرشیو
Z30s Mar 46,200 ریال -200 0.43% نمودار و آرشیو
C30s 46,200 ریال -800 1.7% نمودار و آرشیو
Z30s Ar 46,000 ریال -300 0.65% نمودار و آرشیو
V30s - نمودار و آرشیو
3840 Tabriz 44,500 ریال 400 0.9% نمودار و آرشیو
3840 Off1 - نمودار و آرشیو
7240 55,300 ریال -400 0.72% نمودار و آرشیو
1540 52,500 ریال -500 0.94% نمودار و آرشیو
1551 51,600 ریال 100 0.19% نمودار و آرشیو
781 42,000 ریال -300 0.71% نمودار و آرشیو
785 - نمودار و آرشیو
821 - نمودار و آرشیو
825 - نمودار و آرشیو
5030 - نمودار و آرشیو
525 - نمودار و آرشیو
552R Jam 46,500 ریال -400 0.85% نمودار و آرشیو
552R Arak Kaf - نمودار و آرشیو
552R Arak 46,500 ریال -400 0.85% نمودار و آرشیو
552R Maroun 46,500 ریال -400 0.85% نمودار و آرشیو
510L Jam 46,300 ریال -400 0.86% نمودار و آرشیو
510L Jam kaf - نمودار و آرشیو
510L Navid - نمودار و آرشیو
550J Jam - نمودار و آرشیو
10733 - نمودار و آرشیو
10720 - نمودار و آرشیو
10417 - نمودار و آرشیو
10415 - نمودار و آرشیو
R40maron - نمودار و آرشیو
R60 - نمودار و آرشیو
548R 50,500 ریال -300 0.59% نمودار و آرشیو
RP340 49,100 ریال -1100 2.19% نمودار و آرشیو
440G - نمودار و آرشیو
440J - نمودار و آرشیو
440L 57,800 ریال 300 0.52% نمودار و آرشیو
MR230 - نمودار و آرشیو
ZR230 - نمودار و آرشیو
N40 - نمودار و آرشیو
N50 78,000 ریال 2500 3.21% نمودار و آرشیو
332C - نمودار و آرشیو
332L - نمودار و آرشیو
5218 - نمودار و آرشیو
PVC S65 Ghadir 36,200 ریال نمودار و آرشیو
PVC S65 Arvand 36,200 ریال نمودار و آرشیو
PVC S65 Bandar 36,200 ریال نمودار و آرشیو
PVC S65 Abadan - نمودار و آرشیو
PVC S65 Ghadir kaf 35,200 ریال نمودار و آرشیو
PVC S65 Arvand kaf 35,200 ریال نمودار و آرشیو
PVC S65 Bandar kaf 35,200 ریال نمودار و آرشیو
PVC S65 Abadan kaf - نمودار و آرشیو
PVC S70 Bandar - نمودار و آرشیو
PVC S70 Abadan - نمودار و آرشیو
PVC S70 Bandar kaf - نمودار و آرشیو
PVC S70 Abadan kaf - نمودار و آرشیو
PVC S57 Abadan - نمودار و آرشیو
PVC S57 Ghadir - نمودار و آرشیو
PVC S57 Abadan kaf - نمودار و آرشیو
PVC S57 Ghadir kaf - نمودار و آرشیو
PVC S60 Bandar - نمودار و آرشیو
PVC S60 Bandar kaf - نمودار و آرشیو
EX5 Marun Off1 - نمودار و آرشیو
EX5 Marun Off2 - نمودار و آرشیو
EX5 Jam Off1 - نمودار و آرشیو
EX5 Jam Off2 - نمودار و آرشیو
5110 Off1 - نمودار و آرشیو
5110 Off2 - نمودار و آرشیو
6020 - نمودار و آرشیو
620 - نمودار و آرشیو
Bl3 Jam Off1 - نمودار و آرشیو
Bl3 Jam Off2 - نمودار و آرشیو
Bl3 Marun Off2 - نمودار و آرشیو
Bl3 Bakhtar Off1 - نمودار و آرشیو
EPS 200 - نمودار و آرشیو
EPS 300 - نمودار و آرشیو
EPS 400 - نمودار و آرشیو
510L Arak - نمودار و آرشیو
5620 - نمودار و آرشیو
Absn50 - نمودار و آرشیو
ABS150 80,000 ریال 4000 5% نمودار و آرشیو
Lale 1922 - نمودار و آرشیو
1922 Arya - نمودار و آرشیو
MR1600 - نمودار و آرشیو
J740 - نمودار و آرشیو
R200 - نمودار و آرشیو
2004Tc - نمودار و آرشیو
3202 - نمودار و آرشیو
3713 - نمودار و آرشیو
BL4 jam - نمودار و آرشیو
EX3 Off1 - نمودار و آرشیو
220Kj - نمودار و آرشیو
R40 Arak - نمودار و آرشیو
060 - نمودار و آرشیو
EX5 Jam Kaf - نمودار و آرشیو
EX5 Amir - نمودار و آرشیو
209 Tabriz - نمودار و آرشیو
1102l Rejal - نمودار و آرشیو
60507 - نمودار و آرشیو
6040 - نمودار و آرشیو
60511 - نمودار و آرشیو
DOP Oil - نمودار و آرشیو
22501 kg off - نمودار و آرشیو
22402 off 43,500 ریال نمودار و آرشیو
Z30S Mar Kaf - نمودار و آرشیو
ZR230 Kaf - نمودار و آرشیو

➕ تبلیغات متنی در سایت inpia.ir
دریافت تعرفه و سفارش متن: 09332716775
➖➖