تبلیغات در سایت اینپیا

0933  -  271  -  6775

پلی شاپ؛ مرجع آگهی های صنعت پلاستیک کشور

ارسال پاسخ

دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ ۰۸:۰۱ تعداد نظرات: 0

inpia.ir

۱۰ استراتژی برای ایجاد وفاداری در مشتری

ایجاد وفاداری در مشتری دشوار است، اما یکی از مهمترین عوامل موفقیت یک کسب‌وکار محسوب می‌شود. بدست آوردن مشتریان جدید حدودا هفت برابر حفظ مشتریان فعلی هزینه می‌برد. اطلاعات بسیار زیادی مبنی بر چگونگی ایجاد مشتریان وفادار و حفظ مشتریان فعلی وجود دارد، بنابراین ما نیز بجای ارائه‌ی مطالب تکراری و غیرضروری، چند مورد از بهترین استراتژی‌ها را ترکیب کرده و همه را در یک پست ساده ارائه‌ کرده‌ایم.
۱۰ استراتژی برای ایجاد وفاداری در مشتری

۱- اجازه دهید مشتری بداند برایش چه می‌کنید.
این روش می‌تواند از طریق یک تماس کوتاه یا خبرنامه‌ی ایمیلی و دوستانه انجام شود، بهرحال می‌خواهید با تیزبینی و مهارت مشتری را از تمام کارهایی که برایش کرده‌اید، آگاه سازید. برای مثال شاید نیمی از تعطیلات آخر هفته‌ی خود را به حل مشکلات یک مشتری بگذرانید—می‌توانید هفته‌ی آینده به این موضوع اشاره کنید.
خیلی مهم است بدانید که نباید از خود راضی رفتار کنید، بلکه می‌خواهید خیلی ساده به مشتری بگویید برای کارش ارزش قائلید و مایل هستید بخاطر او فراتر بروید.

۲- مناسبت‌های خاص را بخاطر بسپارید.
به طور منظم برای مشتری کارت تبریک عید یا تولد بفرستید. اگر بتوانید این کارت‌ها/هدیه‌ها را منحصر به خودتان بسازید مسیر زیادی را در حفظ مشتریان وفادار طی کرده‌اید. خلاقیت به خرج دهید و ایده‌ی هدیه دادن را به کسب‌وکار خود، هدف مشتری و یا زندگی شخصی‌اش ربط دهید.

۳- مکان‌هایی را بیابید که مشتری در آنجا وقت می‌گذارند.
اگر می‌خواهید مشتریانی داشته باشید که با اشتیاق شما را تبلیغ کنند، باید در مکان‌هایی که مشتری در آنجا وقت می‌گذرانند حضور داشته باشید. اگر در فیسبوک یا پینترست هستند در آنجا با آنها تعامل کنید. اگر در یک فروم خاص عضوند، دست به کار شوید.

۴- کانالی خودکار برای خدمت به مشتری ایجاد کنید.
یک بخش «راهنما» یا «سوالات متداول» برای سوالات یا مشکلات رایجی که مشتریان ممکن است با آنها روبرو شوند ایجاد کنید. مشتریان را به جواب ارجاع دهید تا از ۱۰۰ بار پاسخ دادن به یک سوال مشترک خلاص شوید. بعلاوه با این کار پاسخی صریح برای مشکلات مشتریان خواهید داشت.

۵- هدف اصلی بازاریابی را بشناسید.
بازاریابی اثربخش، جلب اعتماد و توسعه‌ی روابط است. بسیاری از مردم فکر می‌کنند بازاریابی تنها ارائه‌ی تعدادی تبلیغ و آگهی است. موضوع به این آسانی هم نیست. تام آساکر، نویسنده‌ی بازاریابی، هدف بازاریابی را “ایجاد و حفظ احساس قوی با مشتری” تلقی می‌کند “تا از لحاظ ذهنی مستعد و آماده باشند همیشه شما را انتخاب کرده و به دیگران نیز پیشنهاد بدهند.”

۶- به خواسته‌های مشتری توجه کنید.
با درک خواسته‌های مشتری می‎‌توانید روابطی ایجاد کنید که به یادماندنی باشد و شما را از رقبا متمایز کند. بر شناخت و درک هر یک از مشتریان خود تمرکز کنید و به جلب رضایت آنها بیاندیشید و اینکه چرا شما را انتخاب کرده‌اند.

۷- به اصول اخلاقی پایبند باشید چرا که منجر به اعتماد و وفاداری می‌گردد.
اصول اخلاقی شامل رفتارهایی همچون عمل کردن به تعهدات، صداقت، ارائه‌ی خدمات پایدار و قابل اعتماد بودن می‌باشد. کسب‌وکارهایی که به این اصول پایبندند بیشتر مورد اعتمادند.
اعتمادسازی نیازمند این است که کسب‌وکارها منافع مشتری را نسبت به منافع خود در اولویت قرار دهند. مشتریان این موضوع را متوجه شده و اعتماد می‌کنند درنتیجه به وفاداری نزدیک می‌شوند.

۸- تجربیات آموزنده خلق کنید.
یک کسب‌وکار موفق فراتر از صرفا فروش کالا و خدمات است، بلکه فروش تجربه را هم شامل می‌شود. کریس زین در فروشگاه “Zane Cycles” همه‌ی این‌ها را بخوبی می‌داند. او بر ایجاد حس خوب در مشتری تمرکز کرده است بطوریکه برای هر چیز مکمل که به سفارش اضافه می‌کند هزینه‌ای دریافت نمی‌کند و حالا در کافه‌ی کوچک داخل فروشگاهش نوشیدنی رایگان ارائه می‌دهد. مشتریانش آنجا را با کسب یک تجربه ترک می‌کنند، تجربه‌ای که دوباره آنها را به آنجا می‌کشاند و به دوستانشان درمورد آن می‌گویند. این کار مسیر زیادی را به مقصد وفاداری مشتری پیموده است.

۹- خطاهای خود را اصلاح کنید.
حل و فصل شکایت مشتریان بهترین روش برای ایجاد وفاداری در  آنهاست. با کنترل حرفه‌ای شکایات مردم، فرصت حل مشکل و جلب دوباره‌ی اعتماد آن‌ها را خواهید داشت. در اینصورت مشتری را از لحاظ عاطفی درگیر کرده‌اید. با برطرف کردن مشکل، مشتریان‌تان تجربه‌ی خوبی خواهند داشت و شما نیز آمادگی خود را برای تشخیص مشکل و حل آن به روش خودتان را نشان داده‌اید و از عدم تکرار مجدد آن اطمینان حاصل خواهید کرد. مشتری این موضوع را دوست دارد.

۱۰- علاقه و تمایل مشتری را بسنجید.
با مشتریان صحبت کنید و نظرشان را راجع به خدماتتان بپرسید. نیازی نیست حتما پرهزینه باشد، یک نظرسنجی ساده همین کار را خواهد کرد.

با این استراتژی‌ها و تکنیک‌ها می‌توانید به ایجاد وفاداری در مشتری بپردازید. آنها را از امروز اجرا کنید تا مشتریان بیشتری حفظ شده و کسب‌وکارتان رشد بیشتری پیدا کند.

برگرفته از: blog.clientheartbeat.com

منبع


نظرات

دیدگاه های ارسالي، پس از تایید در وب سایت منتشر مي شود.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نمي شود.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمي شود.

قیمت مواداولیه؛ ۳ خرداد ۱۳۹۶جدول روز/هفتگی
عنوانقیمتاختلافدرصد اختلاف
0035 41,100 ریال 950 2.31% نمودار و آرشیو
EX5 Jam - نمودار و آرشیو
EX5 Bakhtar 40,800 ریال -600 1.45% نمودار و آرشیو
EX5 Marun 40,900 ریال -300 0.73% نمودار و آرشیو
F7000 Mehr 44,600 ریال -700 1.55% نمودار و آرشیو
F7000 Ilam 44,600 ریال -100 0.22% نمودار و آرشیو
5110 45,000 ریال -300 0.66% نمودار و آرشیو
Bl3 Jam 41,750 ریال -50 0.12% نمودار و آرشیو
Bl3 Marun 42,000 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
Bl3 Bakhtar 40,800 ریال -1200 2.86% نمودار و آرشیو
0075 50,500 ریال -100 0.2% نمودار و آرشیو
020 47,400 ریال -500 1.04% نمودار و آرشیو
Lf190 48,000 ریال -700 1.44% نمودار و آرشیو
52518 38,800 ریال -200 0.51% نمودار و آرشیو
52518 Off - نمودار و آرشیو
Hi500 47,000 ریال 600 1.28% نمودار و آرشیو
2420h 48,300 ریال -700 1.43% نمودار و آرشیو
2420d - نمودار و آرشیو
2420K - نمودار و آرشیو
2102 - نمودار و آرشیو
2102 Off1 - نمودار و آرشیو
2100 - نمودار و آرشیو
2100 Off1 - نمودار و آرشیو
2200 - نمودار و آرشیو
Lld209 Amir 47,100 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
22402 off MAHABAD - نمودار و آرشیو
22402 MAHABAD - نمودار و آرشیو
Lld209 Arak 45,550 ریال -150 0.33% نمودار و آرشیو
22B02 off MAHABAD - نمودار و آرشیو
LLD Lorestan - نمودار و آرشیو
Lld 22402 - نمودار و آرشیو
LLD Tabriz - نمودار و آرشیو
EX3 Jam - نمودار و آرشیو
EX3 Jam Kaf - نمودار و آرشیو
EX3 Amir 53,000 ریال 2200 4.15% نمودار و آرشیو
EX3 Arak 50,000 ریال -700 1.38% نمودار و آرشیو
EX3 Jam - نمودار و آرشیو
EX3 Bandar - نمودار و آرشیو
EX3 Amir kaf - نمودار و آرشیو
EX3 Arak kaf - نمودار و آرشیو
EX3 Bandar kaf - نمودار و آرشیو
Z30G - نمودار و آرشیو
PE100 Maroun - نمودار و آرشیو
PE100 Maroun kaf - نمودار و آرشیو
V30G - نمودار و آرشیو
Z30s Mar 46,200 ریال -200 0.43% نمودار و آرشیو
C30s 46,200 ریال -800 1.7% نمودار و آرشیو
Z30s Ar 46,000 ریال -300 0.65% نمودار و آرشیو
V30s - نمودار و آرشیو
3840 Tabriz 44,500 ریال 400 0.9% نمودار و آرشیو
3840 Off1 - نمودار و آرشیو
7240 55,300 ریال -400 0.72% نمودار و آرشیو
1540 52,500 ریال -500 0.94% نمودار و آرشیو
1551 51,600 ریال 100 0.19% نمودار و آرشیو
781 42,000 ریال -300 0.71% نمودار و آرشیو
785 - نمودار و آرشیو
821 - نمودار و آرشیو
825 - نمودار و آرشیو
5030 - نمودار و آرشیو
525 - نمودار و آرشیو
552R Jam 46,500 ریال -400 0.85% نمودار و آرشیو
552R Arak Kaf - نمودار و آرشیو
552R Arak 46,500 ریال -400 0.85% نمودار و آرشیو
552R Maroun 46,500 ریال -400 0.85% نمودار و آرشیو
510L Jam 46,300 ریال -400 0.86% نمودار و آرشیو
510L Jam kaf - نمودار و آرشیو
510L Navid - نمودار و آرشیو
550J Jam - نمودار و آرشیو
10733 - نمودار و آرشیو
10720 - نمودار و آرشیو
10417 - نمودار و آرشیو
10415 - نمودار و آرشیو
R40maron - نمودار و آرشیو
R60 - نمودار و آرشیو
548R 50,500 ریال -300 0.59% نمودار و آرشیو
RP340 49,100 ریال -1100 2.19% نمودار و آرشیو
440G - نمودار و آرشیو
440J - نمودار و آرشیو
440L 57,800 ریال 300 0.52% نمودار و آرشیو
MR230 - نمودار و آرشیو
ZR230 - نمودار و آرشیو
N40 - نمودار و آرشیو
N50 78,000 ریال 2500 3.21% نمودار و آرشیو
332C - نمودار و آرشیو
332L - نمودار و آرشیو
5218 - نمودار و آرشیو
PVC S65 Ghadir 36,200 ریال نمودار و آرشیو
PVC S65 Arvand 36,200 ریال نمودار و آرشیو
PVC S65 Bandar 36,200 ریال نمودار و آرشیو
PVC S65 Abadan - نمودار و آرشیو
PVC S65 Ghadir kaf 35,200 ریال نمودار و آرشیو
PVC S65 Arvand kaf 35,200 ریال نمودار و آرشیو
PVC S65 Bandar kaf 35,200 ریال نمودار و آرشیو
PVC S65 Abadan kaf - نمودار و آرشیو
PVC S70 Bandar - نمودار و آرشیو
PVC S70 Abadan - نمودار و آرشیو
PVC S70 Bandar kaf - نمودار و آرشیو
PVC S70 Abadan kaf - نمودار و آرشیو
PVC S57 Abadan - نمودار و آرشیو
PVC S57 Ghadir - نمودار و آرشیو
PVC S57 Abadan kaf - نمودار و آرشیو
PVC S57 Ghadir kaf - نمودار و آرشیو
PVC S60 Bandar - نمودار و آرشیو
PVC S60 Bandar kaf - نمودار و آرشیو
EX5 Marun Off1 - نمودار و آرشیو
EX5 Marun Off2 - نمودار و آرشیو
EX5 Jam Off1 - نمودار و آرشیو
EX5 Jam Off2 - نمودار و آرشیو
5110 Off1 - نمودار و آرشیو
5110 Off2 - نمودار و آرشیو
6020 - نمودار و آرشیو
620 - نمودار و آرشیو
Bl3 Jam Off1 - نمودار و آرشیو
Bl3 Jam Off2 - نمودار و آرشیو
Bl3 Marun Off2 - نمودار و آرشیو
Bl3 Bakhtar Off1 - نمودار و آرشیو
EPS 200 - نمودار و آرشیو
EPS 300 - نمودار و آرشیو
EPS 400 - نمودار و آرشیو
510L Arak - نمودار و آرشیو
5620 - نمودار و آرشیو
Absn50 - نمودار و آرشیو
ABS150 80,000 ریال 4000 5% نمودار و آرشیو
Lale 1922 - نمودار و آرشیو
1922 Arya - نمودار و آرشیو
MR1600 - نمودار و آرشیو
J740 - نمودار و آرشیو
R200 - نمودار و آرشیو
2004Tc - نمودار و آرشیو
3202 - نمودار و آرشیو
3713 - نمودار و آرشیو
BL4 jam - نمودار و آرشیو
EX3 Off1 - نمودار و آرشیو
220Kj - نمودار و آرشیو
R40 Arak - نمودار و آرشیو
060 - نمودار و آرشیو
EX5 Jam Kaf - نمودار و آرشیو
EX5 Amir - نمودار و آرشیو
209 Tabriz - نمودار و آرشیو
1102l Rejal - نمودار و آرشیو
60507 - نمودار و آرشیو
6040 - نمودار و آرشیو
60511 - نمودار و آرشیو
DOP Oil - نمودار و آرشیو
22501 kg off - نمودار و آرشیو
22402 off 43,500 ریال نمودار و آرشیو
Z30S Mar Kaf - نمودار و آرشیو
ZR230 Kaf - نمودار و آرشیو

➕ تبلیغات متنی در سایت inpia.ir
دریافت تعرفه و سفارش متن: 09332716775
➖➖