پلی شاپ؛ مرجع آگهی های صنعت پلاستیک کشور

ارسال پاسخ

چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۰۸:۰۸ تعداد نظرات: 0 Telegram

inpia.ir

۶ اصل موفقیت در بازاریابی آنلاین

در این نوشتار، ۶ نکته برای کمک به موفقیت کسب و کارهای کوچک در بازاریابی آنلاین امروزی می‌خوانید.
۶ اصل موفقیت در بازاریابی آنلاین

امروزه، شروع کردن کسب و کار خودتان راحت‌تر از هر زمان دیگری است. هرکسی با داشتن یک آدرس اینترنتی، یک محصول خوب و یک حساب پپیپال (PayPal) می‌تواند کسب و کارش را بسازد. اما اگر این کار برای هر کسی آسان است، یعنی برای همه آسان است. دنیای تجارت الکترونیکی دنیای رقابت است. پس چه‌طور شرکت‌تان و محصولاتش را متمایز کنید؟ در ادامه ۶ نکته برای کمک به موفقیت کسب و کارهای کوچک در بازار آنلاین امروزی می‌خوانید.


۱.انتخاب پلت‌فرم تجارت الکترونیک مناسب شما.
بازارهای متنوعی برای فروش کالاهای‌تان در دسترس است، ولی هرکدام‌شان مأموریت خاص، مخاطبان هدف و ساختار مالی متفاوتی دارند. مطمئن شوید بازاری را برگزیدید که به خوبی با برندتان هم‌سو است و به شما احساس راحتی می‌دهد. درباره‌ی سیاست‌های پس‌گرفتن یا کنسل‌کردن و نظرات دیگر کاربران بخوانید، سپس گزینه‌های موجود را محدود کنید و مناسب‌ترین‌شان را انتخاب کنید.



۲.اهمیت برند سازی.
برند شما، وعده‌ی شما به مشتریان و وطن شهرت‌تان است. هر کاری که می‌توانید برای محافظت از آن انجام دهید. نخست، دید کلی برند (ارزش‌ها، چشم‌انداز، و مأموریت شرکت‌تان) را تهیه کنید که بی‌پرده و فارغ از اصطلاحات غامض صنعتی باشد. بعد، اسناد راهنمای برند را بسازید (لوگو، طرح رنگی، شعار، و پیام‌ها) که درک و تکرارش ساده باشد، حالا می‌توانید جزییات سازمان‌تان را در یک محل جا دهید. این به اطلاع داشتن از هرچیز دیگری که انجام می‌دهید کمک خواهد کرد، هم‌چنین دید کلی منسجم از شرکت به کارمندان موجود و جدید ارائه خواهد کرد.



۳.عکس‌های محصولات.
در دنیای آنلاین، خریداران از روی یک عکس تصمیم‌گیری می‌کنند. برای تهیه‌ی یک عکس تأثیرگذار از محصول‌تان، عکس‌هایی بگیرید که خریداران بالقوه را به فکر بیندازد، “اگر من این محصول را بخرم، من/ خانه‌ام/ زندگی‌ام، شبیه این تصاویر خواهد شد؟”

عوامل حواس پرتی در عکس را حذف کنید (برای مثال، طرح‌ها یا اقلام غیرضروری که جنبه‌ی تزئینی دارند). از نور طبیعی استفاده کنید و محصول را در یک مجموعه‌ی طبیعی به نمایش بگذارید (برای مثال، لباس‌ها بر تن افراد، حوله‌ها در حمام). عکس‌های متنوعی بگیرید (برای مثال، عکس‌های جزییات یا مقایسه‌ی اندازه‌ها).



۴.خدمات مشتریان
خدمات مشتریان، یکی از تأثیرگذارترین انگیزه‌های خرید، به ویژه خرید برخط است چرا که تجربه‌ی شخصی خریدار در آن کامل و ملموس نیست. خریداران بالقوه، اغلب شرکت‌هایی را که دیدگاه‌ها و رتبه‌های خوبی دریافت کرده‌اند از صافی انتخاب‌شان خواهند گذراند. آنها به دنبال صداهای واقعی و افکاری هستند که کمک‌شان کند در یک دنیای غیرشخصی حرکت کنند. از همین رو، بسیار مهم است هر زمانی که فرصتش دست داد ارتباطات انسانی بسازید.

تأثیرگذاری‌های شخصی را به تحویل کالاهای‌تان بیفزایید، مثل یک یادداشت تشکر شخصی یا یک نمونه‌ی محصول برای نمایش مجموعه‌ی محصولات‌تان. این کار به ایجاد وفاداری و پایندگی روابط مشتری، هم‌چنین تشویق آنها به معرفی و ارائه‌ی دیدگاه‌های مثبت از شما، کمک می‌کند.

مطمئن شوید خدمات مشتریان در سراسر سازمان‌تان چالاک و برقرار است. به کارمندان درباره‌ی پیام‌های مثبت و آوای صدای‌شان هنگام رسیدگی به انتقادها، شکایت‌ها، و پیشنهادهای مشتریان، آموزش دهید.



۵.نام و توصیفات محصول.
در برخی بازارها، نام و توصیفات محصول شما، عوامل مهمی در نمایش نتیجه‌های موتور جست‌وجو هستند. بازارهای بسیاری، عنوان محصول را به نشانی اینترنی‌شان می‌افزایند تا به موتورهای جست‌وجو اجازه دهند محصول شما را بیابند. عنوان محصول‌تان را به گونه‌ای توصیفی انتخاب کنید. هرچه عنوان‌تان توصیفی‌تر باشد امکان نمایشش در موتورهای جست‌وجو بیش‌تر است. “سایبان صندلی ماشین” فاقد واژه‌های توصیفی است و کم‌تر از “سایبان صندلی کودک آبی دریایی ماشین” در نتیجه‌های جست‌وجو نمایش داده می‌شود.

توصیفات محصول‌تان را ساده و آگاهی‌بخش انتخاب کنید که شامل همه‌ی جزییات مهم باشد(برای مثال، ابعاد، رنگ، ساختار، زمان‌بندی تحویل). هم‌چنین شرح دهید که محصول چیست و چگونه از آن استفاده می‌کنید. این ممکن است برای شما بدیهی و واضح باشد ولی خریدار بالقوه را فراموش نکنید.



۶.استفاده از رسانه‌های اجتماعی.
اگر به درستی اقدام کنید، رسانه‌های اجتماعی می‌توانند بزرگ‌ترین متحد شما باشند. رسانه‌های اجتماعی بیش‌تر از آن‌چه بیشتر مردم فکر می‌کنند، زمان و انرژی نیاز دارند. ولی وقتی کانال‌های اجتماعی به گونه‌ای اثربخش استفاده شوند، در پرورش روابط با مشتریان‌تان کمک خواهند نمود و راه‌های فوق‌العاده‌ای برای ارتباط با فروشندگان برخط برای به اشتراک‌گذاری بهترین تجربه‌ها هستند.

خروجی هر رسانه‌ی اجتماعی برای مخاطبان متفاوتی است. عکس‌های زیبا از محصولات‌تان به اینستاگرام و پینترست تعلق دارد، که موجب سفارش‌های جدید می‌شود. خدمات مشتریان اگر در فیس‌بوک فعالیت می‌کند موجب معرفی به مشتریان می‌شود. از توئیتر برای به اشتراک‌گذاری تبلیغات محصول و به روزرسانی‌های شرکت‌تان استفاده کنید.

 

منبع: بازده


نظرات

دیدگاه های ارسالي، پس از تایید در وب سایت منتشر مي شود.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نمي شود.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمي شود.

قیمت مواداولیه؛ ۲ مرداد ۱۳۹۶جدول روز/هفتگی
عنوانقیمتاختلافدرصد اختلاف
0035 41,000 ریال 150 0.37% نمودار و آرشیو
EX5 Jam 42,300 ریال 200 0.47% نمودار و آرشیو
EX5 Bakhtar 41,500 ریال نمودار و آرشیو
EX5 Marun 41,000 ریال 400 0.98% نمودار و آرشیو
F7000 Mehr 43,300 ریال -100 0.23% نمودار و آرشیو
F7000 Ilam 43,000 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
5110 42,250 ریال نمودار و آرشیو
Bl3 Jam 44,000 ریال -200 0.45% نمودار و آرشیو
Bl3 Marun 43,100 ریال 100 0.23% نمودار و آرشیو
Bl3 Bakhtar 41,500 ریال 100 0.24% نمودار و آرشیو
0075 50,100 ریال 1000 2% نمودار و آرشیو
020 47,300 ریال 200 0.42% نمودار و آرشیو
Lf190 45,500 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
52518 41,150 ریال 150 0.36% نمودار و آرشیو
52518 Off - نمودار و آرشیو
Hi500 - نمودار و آرشیو
2420h - نمودار و آرشیو
2420d - نمودار و آرشیو
2420K - نمودار و آرشیو
2102 43,500 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
2102 Off1 - نمودار و آرشیو
2100 - نمودار و آرشیو
2100 Off1 - نمودار و آرشیو
2200 - نمودار و آرشیو
22402 MAHABAD - نمودار و آرشیو
22402 off MAHABAD - نمودار و آرشیو
Lld209 Amir 43,800 ریال -500 1.13% نمودار و آرشیو
22B02 off MAHABAD - نمودار و آرشیو
Lld209 Arak 42,600 ریال نمودار و آرشیو
LLD Lorestan - نمودار و آرشیو
Lld 22402 - نمودار و آرشیو
LLD Tabriz - نمودار و آرشیو
EX3 Jam - نمودار و آرشیو
EX3 Jam Kaf - نمودار و آرشیو
EX3 Amir 47,000 ریال نمودار و آرشیو
EX3 Arak - نمودار و آرشیو
EX3 Jam - نمودار و آرشیو
EX3 Bandar - نمودار و آرشیو
EX3 Amir kaf - نمودار و آرشیو
EX3 Arak kaf - نمودار و آرشیو
EX3 Bandar kaf - نمودار و آرشیو
Z30G - نمودار و آرشیو
PE100 Maroun - نمودار و آرشیو
PE100 Maroun kaf - نمودار و آرشیو
V30G - نمودار و آرشیو
Z30s Mar 44,300 ریال 100 0.23% نمودار و آرشیو
C30s 43,600 ریال -200 0.46% نمودار و آرشیو
Z30s Ar 44,000 ریال -100 0.23% نمودار و آرشیو
V30s - نمودار و آرشیو
3840 Tabriz 41,800 ریال -100 0.24% نمودار و آرشیو
3840 Off1 - نمودار و آرشیو
7240 56,000 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
1540 53,200 ریال -50 0.09% نمودار و آرشیو
1551 52,400 ریال 300 0.57% نمودار و آرشیو
781 43,500 ریال 500 1.15% نمودار و آرشیو
785 42,800 ریال 500 1.17% نمودار و آرشیو
821 - نمودار و آرشیو
825 - نمودار و آرشیو
5030 - نمودار و آرشیو
525 - نمودار و آرشیو
552R Jam - نمودار و آرشیو
552R Arak Kaf - نمودار و آرشیو
552R Arak 44,000 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
552R Maroun 44,000 ریال -100 0.23% نمودار و آرشیو
510L Jam 43,700 ریال -400 0.91% نمودار و آرشیو
510L Jam kaf - نمودار و آرشیو
510L Navid - نمودار و آرشیو
550J Jam - نمودار و آرشیو
10733 - نمودار و آرشیو
10720 83,500 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
10417 - نمودار و آرشیو
10415 83,500 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
R40maron - نمودار و آرشیو
R60 - نمودار و آرشیو
548R 48,800 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
RP340 51,300 ریال -700 1.35% نمودار و آرشیو
440G - نمودار و آرشیو
440J - نمودار و آرشیو
440L 49,800 ریال -200 0.4% نمودار و آرشیو
MR230 - نمودار و آرشیو
ZR230 - نمودار و آرشیو
N40 - نمودار و آرشیو
N50 80,300 ریال -100 0.12% نمودار و آرشیو
332C - نمودار و آرشیو
332L - نمودار و آرشیو
5218 - نمودار و آرشیو
PVC S65 Ghadir - نمودار و آرشیو
PVC S65 Arvand 36,700 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
PVC S65 Bandar 36,700 ریال نمودار و آرشیو
PVC S65 Abadan - نمودار و آرشیو
PVC S65 Ghadir kaf - نمودار و آرشیو
PVC S65 Arvand kaf 35,700 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
PVC S65 Bandar kaf 35,700 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
PVC S65 Abadan kaf - نمودار و آرشیو
PVC S70 Bandar - نمودار و آرشیو
PVC S70 Abadan - نمودار و آرشیو
PVC S70 Bandar kaf - نمودار و آرشیو
PVC S70 Abadan kaf - نمودار و آرشیو
PVC S57 Abadan - نمودار و آرشیو
PVC S57 Ghadir - نمودار و آرشیو
PVC S57 Abadan kaf - نمودار و آرشیو
PVC S57 Ghadir kaf - نمودار و آرشیو
PVC S60 Bandar - نمودار و آرشیو
PVC S60 Bandar kaf - نمودار و آرشیو
EX5 Marun Off1 - نمودار و آرشیو
EX5 Marun Off2 - نمودار و آرشیو
EX5 Jam Off1 - نمودار و آرشیو
EX5 Jam Off2 - نمودار و آرشیو
5110 Off1 - نمودار و آرشیو
5110 Off2 - نمودار و آرشیو
6020 - نمودار و آرشیو
620 - نمودار و آرشیو
Bl3 Jam Off1 - نمودار و آرشیو
Bl3 Jam Off2 - نمودار و آرشیو
Bl3 Marun Off2 - نمودار و آرشیو
Bl3 Bakhtar Off1 - نمودار و آرشیو
EPS 200 - نمودار و آرشیو
EPS 300 - نمودار و آرشیو
EPS 400 - نمودار و آرشیو
510L Arak - نمودار و آرشیو
5620 - نمودار و آرشیو
Absn50 - نمودار و آرشیو
ABS150 85,000 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
Lale 1922 - نمودار و آرشیو
1922 Arya - نمودار و آرشیو
MR1600 - نمودار و آرشیو
J740 - نمودار و آرشیو
R200 - نمودار و آرشیو
2004Tc - نمودار و آرشیو
3202 - نمودار و آرشیو
3713 - نمودار و آرشیو
BL4 jam - نمودار و آرشیو
EX3 Off1 - نمودار و آرشیو
220Kj - نمودار و آرشیو
R40 Arak - نمودار و آرشیو
060 - نمودار و آرشیو
EX5 Jam Kaf - نمودار و آرشیو
EX5 Amir - نمودار و آرشیو
209 Tabriz - نمودار و آرشیو
1102l Rejal - نمودار و آرشیو
60507 - نمودار و آرشیو
6040 - نمودار و آرشیو
60511 - نمودار و آرشیو
DOP Oil - نمودار و آرشیو
22501 kg off - نمودار و آرشیو
22402 off - نمودار و آرشیو
Z30S Mar Kaf - نمودار و آرشیو
ZR230 Kaf - نمودار و آرشیو

➕ تبلیغات متنی در سایت inpia.ir
دریافت تعرفه و سفارش متن: 09332716775
➖➖