تبلیغات در سایت اینپیا

0933  -  271  -  6775

پلی شاپ؛ مرجع آگهی های صنعت پلاستیک کشور

ارسال پاسخ

شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ۰۷:۴۴ تعداد نظرات: 0

inpia.ir

۳ راه موثر و کم هزینه برای برندینگ

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که بزرگترین مشکل بیزنس شما چیست؟ مشکل از سرمایه و قیمت محصولات و سرویس ها نیست. مشکل نبود مشتری و نبود نیاز به محصول و یا سرویس شما نیست. حتی ممکن است مشکل از اقتصاد و بازار بی‌رونق کنونی نباشد و اغلب مشکلات از نبود شناخت و انزوای برند شما باشد. در حقیقت، برندینگ کسب‌وکار شما با مشکل مواجه است!
۳ راه موثر و کم هزینه برای برندینگ

اگر من شناختی از شما نداشته باشم و با شما آشنا نشده باشم، پس شما هم بیزنس من را نمی‌شناسید. در این صورت چگونه می‌خواهم محصول یا سرویس شما را خریداری کنم و یا در بیزنس شما سرمایه گذاری انجام دهم. در این مرحله می‌شود گارانتی کرد که با این حد شناخت طرفین، هیچ نوع خرید و یا فروشی اتفاق نمی‌افتد.

 

اگر می خواهید بیزنس شما رشد کند، می‌بایست اولویت خود را جلب توجه دیگران قرار دهید. در اینجاست که شبکه و فضای مجازی به کمک شما می‌آید تا معرفی برندتان را به دیگران سهولت بخشد.

 

برای مثال نوع بسیار ساده تر این اطلاع رسانی، اعلان نیازمندی یک فرد به پول در مترو یا دیگر فضاهای عمومی است تا توجه دیگران را به خود جلب کنند یا در مثالی دیگر مدیر عاملی که اسپانسر رویدادها می‌شود و با توجه به شناخت کافی عموم از بیزنسش، سعی بیشتر در شناخته شدن دارد تا اطلاع‌رسانی و آگاه سازی جامعه از برند خود را به ماکسیمم برساند.

 

همانطور که به نظر می آید برندینگ کاری بسیار ساده‌ای است، ولی در عین حال انجامش به درستی و خبره شدن در شیوه درست و به موقع آن، کاری بسیار دشوار است. آمارها نشان می‌دهد که اغلب کمپانی‌ها در انجام این امر به درستی عمل نمی کنند.

 

در نسل‌های قبل بیشتر توجه به این سمت می‌رفت که چطور می‌توان از پاپ‌آپ‌ها در فضای وب و موبایل جلوگیری کرد. این در حالی است که هم اکنون تیلیغات در این فضاها روز به روز، رو به گسترش است.

 

آمار و ارقام نشان می دهند که اغلب سرنشین‌ها و گاهی حتی رانندگان سرگرم گوشی‌های هوشمندشان هستند و یا سرگرم کارهای دیگر از قبیل موسیقی، کتاب خواندن و یا گپ زدن می‌شوند. با این حال جالب است که کمپانی‌ها هنوز سرگرم خرید فضا در بیلبوردهای فیزیکی جهت تبلیغات هستند. در ادامه هزینه‌های گزافی که در تبلیغات تلویزیونی انجام می‌شود هم نوعی از عادات کمپانی‌ها است که مخاطب کاملا کورکورانه انتخاب شده.

 

مواردی در این دو شیوه تبلیغات (بنر های فیزیکی و تلویزیونی) جهت جلب توجه عموم و آگاه سازی جامعه به هم شباهت دارد. هر دو شیوه بسیار پر هزینه هستند، قادر به هدفگیری مخاطب خاص خود نیستند و هیچ ارزشی به مشتری اضافه نمی‌کنند در حالی که بیزنسی که به صورت آنلاین تبلیغ می‌کند، در بدترین حالت و شرایط دیده و شناخته می‌شود.

 

شما می‌توانید با راهکارهایی ارزان تر، در جلب و جذب مشتری کمک کرده و به آنها در انجام کاری مثبت در جهت رشد و توسعه حوزه فعالیتشان کمک کنید تا در برندینگ خودتان گامی مثبت برداشته باشید.

 

در نهایت صاحبان بیزنس می توانند با انجام امور ذکر شده در فوق، به برندینگ خود سمت و سو دهند و با تلاش در انجام سه مورد زیر به تقویت آن کمک کنند.

 

آموزش مشتریان

برآورده کردن نیاز مشتریان (با توجه به نوع مخاطب)

ارائه خدمات فاخر

 

 آموزش مشتریان

وقتی سرویس یا محصولی را ارائه می‌دهید، طریقه استفاده و کاربرد آن را به درستی و به صورت بهینه در اختیار کاربر قرار دهید.

 

به عنوان مثال اگر فروشنده وسایل الکترونیکی مانند موبایل هستید، می‌بایست اطلاعاتی از قبیل مشخصات فنی و ظاهری در اختیار کاربر بگزارید تا با دیدن عکس شمای کلی محصول در ذهن کاربر نقش بسته و رقبت خرید در کاربر افزایش پیدا کند. حال این پروسه می‌تواند با تهیه و نمایش یک ویدئو اموزشی از محصول بسیار مؤثر و ساده‌تر عمل کند.

 

در ادامه می‌توانید با پاسخ سوالات متدوال و امکان درج نظرات کاربران در مورد محصول مورد نظر وبسایت خود را تبدیل به مرجعی نمایید تا به هنگام جستجو کاربران در گوگل، وبسایتتان در گزینه‌های اول نمایان شود که در نهایت منجر به ترافیک و فروش بیشتر سایت خواهد شد.

 

  برآورده کردن نیاز مشتریان (با توجه به نوع مخاطب)

 

در این بخش می‌توان با تولید محتوای مناسب و با توجه به نیاز کاربر، مطالبی سرگرم کننده و مفید تولید کرد.

 

به عنوان مثال نمی‌توان برای همه بیزنس‌ها، وبلاگ تهیه کرد. زیرا ممکن است خواندن وبلاگ از علایق مخاطبین شما نباشد که عدم تناسب نوع و شیوه روش سرگرم کردن، نه تنها در جذب و افزایش ارزش برند به شما کمکی نمی کند، بلکه باعث ریزش مشتریان کنونی شما می‌شود.

 

برای مثال اگر شما تولیدی محصولات نوزاد و بچگانه دارید، می‌توانید با تولید محتوا و وبلاگ از فواید محصولات و کاربرد آنها، تولید محتوا کنید تا سطح آگاهی مشتریان افزایش پیدا کند. لازم به ذکر است مخاطبین هر برند و یا بیزنس به طور قطع نیاز به آموزش ندارند و گاهی تنها با موضوعات سرگرم کننده می‌توان به ارزش و وفاداری‌شان افزود.

 

در حالی که عکاس‌ها و نقاش‌ها در ابتدا تنها با اشتراک گذاشتن عکس ها و اثار خود به صورت رایگان، بستری سرگرم‌کننده برای علاقه‌مندان به این زمینه فراهم می‌کنند و تا زمانی که بازدید مشتری‌هایشان تبدیل به خرید بشود، نام برند خود را توسعه داده و به ارزش و وفاداری مخاطبین خود می‌افزایند.

 

blog

 

 ارائه خدمات فاخر

گاهی با ارائه خدماتی متفاوت و هر چند ساده می‌توان مزیت رقابتی و ارزش برند خود را به راحتی افزایش دهید. در یک مطالعه آماری انجام شده، مقایسه زیر کاملا واضح و مبرهن است:

در همسایگی یگ برج اداری که کارمندان زیادی دارد، رستورانی راه اندازی می‌شود که علاوه بر سرویس‌دهی به موقع، کیفیت بالای مواد و طعم خوش، میتوان به صورت آنلاین مواد مورد استفاده در غذاها و سالاد ها را تعیین کرد تا از بروز هر گونه آلرژی در مصرف‌کنندگان جلوگیری شود.

 

این امر حس رضایت و خرسندی را در کاربران ایجاد می‌کند تا جایی که کاربر حس خوبی نسبت به حسن توجه برند مورد نظر به مشتری هایش پیدا می کند. قابل توجه است که این سرویس با قیمتی کاملا معقول و همسان با دیگر رقبا در اختیار مشتریان قرار داده شده است.

 

در این میان هر چه بیشتر خدمات فاخری در اختیار مشتری‌ها قرار دهید، نیاز شما به تبلیغات و به طبع هزینه‌های شما کاهش می یابد زیرا همان کاربران راضی برای شما تبلیغات را انجام می دهند که راه کاری بسیار ساده، سریع و طبیعتا ارزان می باشد. در ادامه اگر عکس این مورد صورت گیرد تبلیغات منفی از سوی کاربران باعث کاهش اگاهی دیگران از بیزنس شما، ریزش مشتریان و در نهایت کاهش ارزش برند خواهد شد.

 

در پایان لازم است بدانید که میلیون‌ها بیزنس تا به حال به دلیل عدم شناخت (برندینگ) و اطلاع رسانی درست، با شکست موجه شده اند. در حقیقت فرصتی به مخاطبین، جهت آشنایی با برند داده نشده است تا بتوانند از سرویس‌ها یا محصولات شما بهره‌مند شوند.

 

در نهایت آموزش مشتریان و یا برآورده کردن نیاز مشتریان، دو روشی هستند که به صورت مجزا کارایی خود را دارند ولی با این حال تداوم در انجام این دو روش بهترین بازخورد را به همراه خواهد داشت. هر کدام از سه روش ذکر شده در فوق بازخورد مثبت خود را به تنهایی خواهند داشت ولی به طور قطع همزمان و تداوم در انجام شدنشان نتیجه‌ای متفاوت و مثبت‌تر حاصل خواهد کرد.

 

مثال معروفی در این زمینه می گوید با پاسخ به سوال مشتری، او را یک بار خوشحال می‌کنید و به خانه می‌فرستید و با انجام و تداوم پاسخ گویی، تبدیل به فرد قابل اطمینان و برند دلخواهشان شوید.

 

منبع: بالای خط

نظرات

دیدگاه های ارسالي، پس از تایید در وب سایت منتشر مي شود.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نمي شود.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمي شود.

قیمت مواداولیه؛ ۴ بهمن ۱۳۹۵جدول روز/هفتگی
عنوانقیمتاختلافدرصد اختلاف
0035 43,000 ریال 300 0.7% نمودار و آرشیو
EX5 Jam 42,900 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
EX5 Bakhtar 42,600 ریال -250 0.58% نمودار و آرشیو
EX5 Marun 43,300 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
F7000 Mehr 43,600 ریال 150 0.34% نمودار و آرشیو
F7000 Ilam 43,500 ریال 50 0.11% نمودار و آرشیو
5110 44,600 ریال 300 0.67% نمودار و آرشیو
Bl3 Jam 42,800 ریال -50 0.12% نمودار و آرشیو
Bl3 Marun 43,200 ریال -200 0.46% نمودار و آرشیو
Bl3 Bakhtar 42,700 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
0075 50,500 ریال -200 0.39% نمودار و آرشیو
020 50,400 ریال 200 0.4% نمودار و آرشیو
Lf190 49,150 ریال -250 0.51% نمودار و آرشیو
52518 43,500 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
52518 Off - نمودار و آرشیو
Hi500 47,600 ریال -200 0.42% نمودار و آرشیو
2420h 48,500 ریال -100 0.21% نمودار و آرشیو
2420d - نمودار و آرشیو
2420K 48,150 ریال نمودار و آرشیو
2102 48,600 ریال -700 1.42% نمودار و آرشیو
2102 Off1 - نمودار و آرشیو
2100 - نمودار و آرشیو
2100 Off1 - نمودار و آرشیو
2200 46,000 ریال -14000 23.33% نمودار و آرشیو
Lld209 Amir 46,800 ریال -50 0.11% نمودار و آرشیو
Lld209 Arak 46,600 ریال -300 0.64% نمودار و آرشیو
LLD Lorestan - نمودار و آرشیو
Lld 22402 - نمودار و آرشیو
LLD Tabriz - نمودار و آرشیو
EX3 Jam 47,500 ریال 700 1.47% نمودار و آرشیو
EX3 Jam Kaf 47,500 ریال نمودار و آرشیو
EX3 Amir 48,000 ریال 600 1.25% نمودار و آرشیو
EX3 Arak - نمودار و آرشیو
EX3 Bandar - نمودار و آرشیو
EX3 Amir kaf - نمودار و آرشیو
EX3 Arak kaf - نمودار و آرشیو
EX3 Bandar kaf - نمودار و آرشیو
Z30G 47,000 ریال 300 0.64% نمودار و آرشیو
PE100 Maroun 47,800 ریال نمودار و آرشیو
PE100 Maroun kaf - نمودار و آرشیو
V30G - نمودار و آرشیو
Z30s 47,600 ریال 900 1.89% نمودار و آرشیو
C30s 44,700 ریال -100 0.22% نمودار و آرشیو
V30s 47,000 ریال 200 0.43% نمودار و آرشیو
3840 Tabriz 47,400 ریال -400 0.84% نمودار و آرشیو
3840 Off1 - نمودار و آرشیو
7240 56,300 ریال 300 0.53% نمودار و آرشیو
1540 53,500 ریال 500 0.93% نمودار و آرشیو
1551 TakhteJamshid 51,900 ریال 300 0.58% نمودار و آرشیو
781 44,500 ریال -200 0.45% نمودار و آرشیو
785 43,900 ریال -1200 2.66% نمودار و آرشیو
821 45,000 ریال -800 1.75% نمودار و آرشیو
825 43,300 ریال -1300 2.91% نمودار و آرشیو
5030 56,000 ریال -500 0.88% نمودار و آرشیو
525 47,500 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
552R Jam 47,000 ریال 200 0.43% نمودار و آرشیو
552R Arak Kaf - نمودار و آرشیو
552R Arak 47,000 ریال 200 0.43% نمودار و آرشیو
552 Maroun - نمودار و آرشیو
510L Jam 45,000 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
510L Jam kaf - نمودار و آرشیو
510L Navid - نمودار و آرشیو
550J Jam 47,500 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
10733 - نمودار و آرشیو
10720 85,000 ریال 2000 2.35% نمودار و آرشیو
10417 86,000 ریال 4000 4.65% نمودار و آرشیو
10415 86,000 ریال 2000 2.33% نمودار و آرشیو
R40maron 53,000 ریال 4500 8.49% نمودار و آرشیو
R60 48,000 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
548R 46,600 ریال 600 1.29% نمودار و آرشیو
RP340 45,900 ریال 100 0.22% نمودار و آرشیو
440G - نمودار و آرشیو
440J 46,000 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
440L 46,600 ریال 600 1.29% نمودار و آرشیو
MR230 53,000 ریال -6000 10.17% نمودار و آرشیو
ZR230 53,000 ریال -6000 10.17% نمودار و آرشیو
N40 - نمودار و آرشیو
N50 86,000 ریال 500 0.58% نمودار و آرشیو
332C 52,500 ریال -1000 1.87% نمودار و آرشیو
332L 56,500 ریال 10500 18.58% نمودار و آرشیو
5218 - نمودار و آرشیو
PVC S65 Ghadir - نمودار و آرشیو
PVC S65 Arvand - نمودار و آرشیو
PVC S65 BandarEmam - نمودار و آرشیو
PVC S65 Abadan - نمودار و آرشیو
PVC S65 Ghadir kaf 38,500 ریال نمودار و آرشیو
PVC S65 Arvand kaf 38,600 ریال نمودار و آرشیو
PVC S65 BandarEmam kaf 39,300 ریال نمودار و آرشیو
PVC S65 Abadan kaf - نمودار و آرشیو
PVC S70 BandarEmam - نمودار و آرشیو
PVC S70 Abadan - نمودار و آرشیو
PVC S70 BandarEmam kaf - نمودار و آرشیو
PVC S70 Abadan kaf - نمودار و آرشیو
PVC S57 Abadan - نمودار و آرشیو
PVC S57 Ghadir - نمودار و آرشیو
PVC S57 Abadan kaf - نمودار و آرشیو
PVC S57 Ghadir kaf - نمودار و آرشیو
PVC S60 BandarEmam - نمودار و آرشیو
PVC S60 BandarEmam kaf - نمودار و آرشیو
EX5 Marun Off1 - نمودار و آرشیو
EX5 Marun Off2 - نمودار و آرشیو
EX5 Jam Off1 - نمودار و آرشیو
EX5 Jam Off2 - نمودار و آرشیو
5110 Off1 - نمودار و آرشیو
5110 Off2 - نمودار و آرشیو
6020 - نمودار و آرشیو
620 - نمودار و آرشیو
Bl3 Jam Off1 - نمودار و آرشیو
Bl3 Jam Off2 - نمودار و آرشیو
Bl3 Marun Off2 - نمودار و آرشیو
Bl3 Bakhtar Off1 - نمودار و آرشیو
EPS 200 57,000 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
EPS 300 58,000 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
EPS 400 57,000 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
510L Arak - نمودار و آرشیو
5620 56,000 ریال -4000 6.67% نمودار و آرشیو
Absn50 - نمودار و آرشیو
ABS150 90,000 ریال 1200 1.33% نمودار و آرشیو
Lale 1922 49,500 ریال نمودار و آرشیو
1922 Arya - نمودار و آرشیو
MR1600 48,500 ریال -19500 28.68% نمودار و آرشیو
J740 70,000 ریال -1500 2.1% نمودار و آرشیو
R200 67,000 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
2004Tc - نمودار و آرشیو
3202 - نمودار و آرشیو
3713 - نمودار و آرشیو
BL4 jam - نمودار و آرشیو
EX3 Off1 - نمودار و آرشیو
220Kj - نمودار و آرشیو
R40 Arak - نمودار و آرشیو
060 - نمودار و آرشیو
EX5 Jam Kaf - نمودار و آرشیو
EX5 Amir - نمودار و آرشیو
209 Tabriz - نمودار و آرشیو
1102l Rejal - نمودار و آرشیو
60507 - نمودار و آرشیو
6040 - نمودار و آرشیو
60511 - نمودار و آرشیو
روغن DOP 56,500 ریال 0 0% نمودار و آرشیو