پلی شاپ؛ مرجع آگهی های صنعت پلاستیک کشور

ارسال پاسخ

شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۵ ۰۷:۴۴ تعداد نظرات: 0 Telegram

inpia.ir

۳ راه موثر و کم هزینه برای برندینگ

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که بزرگترین مشکل بیزنس شما چیست؟ مشکل از سرمایه و قیمت محصولات و سرویس ها نیست. مشکل نبود مشتری و نبود نیاز به محصول و یا سرویس شما نیست. حتی ممکن است مشکل از اقتصاد و بازار بی‌رونق کنونی نباشد و اغلب مشکلات از نبود شناخت و انزوای برند شما باشد. در حقیقت، برندینگ کسب‌وکار شما با مشکل مواجه است!
۳ راه موثر و کم هزینه برای برندینگ

اگر من شناختی از شما نداشته باشم و با شما آشنا نشده باشم، پس شما هم بیزنس من را نمی‌شناسید. در این صورت چگونه می‌خواهم محصول یا سرویس شما را خریداری کنم و یا در بیزنس شما سرمایه گذاری انجام دهم. در این مرحله می‌شود گارانتی کرد که با این حد شناخت طرفین، هیچ نوع خرید و یا فروشی اتفاق نمی‌افتد.

 

اگر می خواهید بیزنس شما رشد کند، می‌بایست اولویت خود را جلب توجه دیگران قرار دهید. در اینجاست که شبکه و فضای مجازی به کمک شما می‌آید تا معرفی برندتان را به دیگران سهولت بخشد.

 

برای مثال نوع بسیار ساده تر این اطلاع رسانی، اعلان نیازمندی یک فرد به پول در مترو یا دیگر فضاهای عمومی است تا توجه دیگران را به خود جلب کنند یا در مثالی دیگر مدیر عاملی که اسپانسر رویدادها می‌شود و با توجه به شناخت کافی عموم از بیزنسش، سعی بیشتر در شناخته شدن دارد تا اطلاع‌رسانی و آگاه سازی جامعه از برند خود را به ماکسیمم برساند.

 

همانطور که به نظر می آید برندینگ کاری بسیار ساده‌ای است، ولی در عین حال انجامش به درستی و خبره شدن در شیوه درست و به موقع آن، کاری بسیار دشوار است. آمارها نشان می‌دهد که اغلب کمپانی‌ها در انجام این امر به درستی عمل نمی کنند.

 

در نسل‌های قبل بیشتر توجه به این سمت می‌رفت که چطور می‌توان از پاپ‌آپ‌ها در فضای وب و موبایل جلوگیری کرد. این در حالی است که هم اکنون تیلیغات در این فضاها روز به روز، رو به گسترش است.

 

آمار و ارقام نشان می دهند که اغلب سرنشین‌ها و گاهی حتی رانندگان سرگرم گوشی‌های هوشمندشان هستند و یا سرگرم کارهای دیگر از قبیل موسیقی، کتاب خواندن و یا گپ زدن می‌شوند. با این حال جالب است که کمپانی‌ها هنوز سرگرم خرید فضا در بیلبوردهای فیزیکی جهت تبلیغات هستند. در ادامه هزینه‌های گزافی که در تبلیغات تلویزیونی انجام می‌شود هم نوعی از عادات کمپانی‌ها است که مخاطب کاملا کورکورانه انتخاب شده.

 

مواردی در این دو شیوه تبلیغات (بنر های فیزیکی و تلویزیونی) جهت جلب توجه عموم و آگاه سازی جامعه به هم شباهت دارد. هر دو شیوه بسیار پر هزینه هستند، قادر به هدفگیری مخاطب خاص خود نیستند و هیچ ارزشی به مشتری اضافه نمی‌کنند در حالی که بیزنسی که به صورت آنلاین تبلیغ می‌کند، در بدترین حالت و شرایط دیده و شناخته می‌شود.

 

شما می‌توانید با راهکارهایی ارزان تر، در جلب و جذب مشتری کمک کرده و به آنها در انجام کاری مثبت در جهت رشد و توسعه حوزه فعالیتشان کمک کنید تا در برندینگ خودتان گامی مثبت برداشته باشید.

 

در نهایت صاحبان بیزنس می توانند با انجام امور ذکر شده در فوق، به برندینگ خود سمت و سو دهند و با تلاش در انجام سه مورد زیر به تقویت آن کمک کنند.

 

آموزش مشتریان

برآورده کردن نیاز مشتریان (با توجه به نوع مخاطب)

ارائه خدمات فاخر

 

 آموزش مشتریان

وقتی سرویس یا محصولی را ارائه می‌دهید، طریقه استفاده و کاربرد آن را به درستی و به صورت بهینه در اختیار کاربر قرار دهید.

 

به عنوان مثال اگر فروشنده وسایل الکترونیکی مانند موبایل هستید، می‌بایست اطلاعاتی از قبیل مشخصات فنی و ظاهری در اختیار کاربر بگزارید تا با دیدن عکس شمای کلی محصول در ذهن کاربر نقش بسته و رقبت خرید در کاربر افزایش پیدا کند. حال این پروسه می‌تواند با تهیه و نمایش یک ویدئو اموزشی از محصول بسیار مؤثر و ساده‌تر عمل کند.

 

در ادامه می‌توانید با پاسخ سوالات متدوال و امکان درج نظرات کاربران در مورد محصول مورد نظر وبسایت خود را تبدیل به مرجعی نمایید تا به هنگام جستجو کاربران در گوگل، وبسایتتان در گزینه‌های اول نمایان شود که در نهایت منجر به ترافیک و فروش بیشتر سایت خواهد شد.

 

  برآورده کردن نیاز مشتریان (با توجه به نوع مخاطب)

 

در این بخش می‌توان با تولید محتوای مناسب و با توجه به نیاز کاربر، مطالبی سرگرم کننده و مفید تولید کرد.

 

به عنوان مثال نمی‌توان برای همه بیزنس‌ها، وبلاگ تهیه کرد. زیرا ممکن است خواندن وبلاگ از علایق مخاطبین شما نباشد که عدم تناسب نوع و شیوه روش سرگرم کردن، نه تنها در جذب و افزایش ارزش برند به شما کمکی نمی کند، بلکه باعث ریزش مشتریان کنونی شما می‌شود.

 

برای مثال اگر شما تولیدی محصولات نوزاد و بچگانه دارید، می‌توانید با تولید محتوا و وبلاگ از فواید محصولات و کاربرد آنها، تولید محتوا کنید تا سطح آگاهی مشتریان افزایش پیدا کند. لازم به ذکر است مخاطبین هر برند و یا بیزنس به طور قطع نیاز به آموزش ندارند و گاهی تنها با موضوعات سرگرم کننده می‌توان به ارزش و وفاداری‌شان افزود.

 

در حالی که عکاس‌ها و نقاش‌ها در ابتدا تنها با اشتراک گذاشتن عکس ها و اثار خود به صورت رایگان، بستری سرگرم‌کننده برای علاقه‌مندان به این زمینه فراهم می‌کنند و تا زمانی که بازدید مشتری‌هایشان تبدیل به خرید بشود، نام برند خود را توسعه داده و به ارزش و وفاداری مخاطبین خود می‌افزایند.

 

blog

 

 ارائه خدمات فاخر

گاهی با ارائه خدماتی متفاوت و هر چند ساده می‌توان مزیت رقابتی و ارزش برند خود را به راحتی افزایش دهید. در یک مطالعه آماری انجام شده، مقایسه زیر کاملا واضح و مبرهن است:

در همسایگی یگ برج اداری که کارمندان زیادی دارد، رستورانی راه اندازی می‌شود که علاوه بر سرویس‌دهی به موقع، کیفیت بالای مواد و طعم خوش، میتوان به صورت آنلاین مواد مورد استفاده در غذاها و سالاد ها را تعیین کرد تا از بروز هر گونه آلرژی در مصرف‌کنندگان جلوگیری شود.

 

این امر حس رضایت و خرسندی را در کاربران ایجاد می‌کند تا جایی که کاربر حس خوبی نسبت به حسن توجه برند مورد نظر به مشتری هایش پیدا می کند. قابل توجه است که این سرویس با قیمتی کاملا معقول و همسان با دیگر رقبا در اختیار مشتریان قرار داده شده است.

 

در این میان هر چه بیشتر خدمات فاخری در اختیار مشتری‌ها قرار دهید، نیاز شما به تبلیغات و به طبع هزینه‌های شما کاهش می یابد زیرا همان کاربران راضی برای شما تبلیغات را انجام می دهند که راه کاری بسیار ساده، سریع و طبیعتا ارزان می باشد. در ادامه اگر عکس این مورد صورت گیرد تبلیغات منفی از سوی کاربران باعث کاهش اگاهی دیگران از بیزنس شما، ریزش مشتریان و در نهایت کاهش ارزش برند خواهد شد.

 

در پایان لازم است بدانید که میلیون‌ها بیزنس تا به حال به دلیل عدم شناخت (برندینگ) و اطلاع رسانی درست، با شکست موجه شده اند. در حقیقت فرصتی به مخاطبین، جهت آشنایی با برند داده نشده است تا بتوانند از سرویس‌ها یا محصولات شما بهره‌مند شوند.

 

در نهایت آموزش مشتریان و یا برآورده کردن نیاز مشتریان، دو روشی هستند که به صورت مجزا کارایی خود را دارند ولی با این حال تداوم در انجام این دو روش بهترین بازخورد را به همراه خواهد داشت. هر کدام از سه روش ذکر شده در فوق بازخورد مثبت خود را به تنهایی خواهند داشت ولی به طور قطع همزمان و تداوم در انجام شدنشان نتیجه‌ای متفاوت و مثبت‌تر حاصل خواهد کرد.

 

مثال معروفی در این زمینه می گوید با پاسخ به سوال مشتری، او را یک بار خوشحال می‌کنید و به خانه می‌فرستید و با انجام و تداوم پاسخ گویی، تبدیل به فرد قابل اطمینان و برند دلخواهشان شوید.

 

منبع: بالای خط


نظرات

دیدگاه های ارسالي، پس از تایید در وب سایت منتشر مي شود.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نمي شود.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمي شود.

قیمت مواداولیه؛ ۱ مرداد ۱۳۹۶جدول روز/هفتگی
عنوانقیمتاختلافدرصد اختلاف
0035 40,850 ریال 400 0.98% نمودار و آرشیو
EX5 Jam 42,100 ریال 100 0.24% نمودار و آرشیو
EX5 Bakhtar - نمودار و آرشیو
EX5 Marun 40,600 ریال 100 0.25% نمودار و آرشیو
F7000 Mehr 43,400 ریال -100 0.23% نمودار و آرشیو
F7000 Ilam 43,000 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
5110 - نمودار و آرشیو
Bl3 Jam 44,200 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
Bl3 Marun 43,000 ریال -100 0.23% نمودار و آرشیو
Bl3 Bakhtar 41,400 ریال -100 0.24% نمودار و آرشیو
0075 49,100 ریال 500 1.02% نمودار و آرشیو
020 47,100 ریال 800 1.7% نمودار و آرشیو
Lf190 45,500 ریال 300 0.66% نمودار و آرشیو
52518 41,000 ریال 400 0.98% نمودار و آرشیو
52518 Off - نمودار و آرشیو
Hi500 - نمودار و آرشیو
2420h 45,900 ریال 100 0.22% نمودار و آرشیو
2420d - نمودار و آرشیو
2420K - نمودار و آرشیو
2102 43,500 ریال -300 0.68% نمودار و آرشیو
2102 Off1 - نمودار و آرشیو
2100 - نمودار و آرشیو
2100 Off1 - نمودار و آرشیو
2200 41,500 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
Lld209 Amir 44,300 ریال -200 0.45% نمودار و آرشیو
22402 off MAHABAD - نمودار و آرشیو
22402 MAHABAD - نمودار و آرشیو
22B02 off MAHABAD - نمودار و آرشیو
Lld209 Arak 42,600 ریال -200 0.47% نمودار و آرشیو
LLD Lorestan - نمودار و آرشیو
Lld 22402 - نمودار و آرشیو
LLD Tabriz - نمودار و آرشیو
EX3 Jam - نمودار و آرشیو
EX3 Jam Kaf - نمودار و آرشیو
EX3 Amir - نمودار و آرشیو
EX3 Arak - نمودار و آرشیو
EX3 Jam - نمودار و آرشیو
EX3 Bandar - نمودار و آرشیو
EX3 Amir kaf 46,500 ریال نمودار و آرشیو
EX3 Arak kaf 46,200 ریال نمودار و آرشیو
EX3 Bandar kaf - نمودار و آرشیو
Z30G - نمودار و آرشیو
PE100 Maroun - نمودار و آرشیو
PE100 Maroun kaf 44,300 ریال نمودار و آرشیو
V30G - نمودار و آرشیو
Z30s Mar 44,200 ریال -200 0.45% نمودار و آرشیو
C30s 43,800 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
Z30s Ar 44,100 ریال -100 0.23% نمودار و آرشیو
V30s - نمودار و آرشیو
3840 Tabriz 41,900 ریال 800 1.91% نمودار و آرشیو
3840 Off1 - نمودار و آرشیو
7240 56,000 ریال 700 1.25% نمودار و آرشیو
1540 53,250 ریال 100 0.19% نمودار و آرشیو
1551 52,100 ریال 100 0.19% نمودار و آرشیو
781 43,000 ریال 1000 2.33% نمودار و آرشیو
785 42,300 ریال 300 0.71% نمودار و آرشیو
821 42,800 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
825 42,400 ریال 200 0.47% نمودار و آرشیو
5030 - نمودار و آرشیو
525 - نمودار و آرشیو
552R Jam 43,900 ریال نمودار و آرشیو
552R Arak Kaf - نمودار و آرشیو
552R Arak 44,000 ریال 100 0.23% نمودار و آرشیو
552R Maroun 44,100 ریال 200 0.45% نمودار و آرشیو
510L Jam 44,100 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
510L Jam kaf - نمودار و آرشیو
510L Navid - نمودار و آرشیو
550J Jam - نمودار و آرشیو
10733 - نمودار و آرشیو
10720 83,500 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
10417 - نمودار و آرشیو
10415 83,500 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
R40maron - نمودار و آرشیو
R60 - نمودار و آرشیو
548R 48,800 ریال 4000 8.2% نمودار و آرشیو
RP340 52,000 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
440G - نمودار و آرشیو
440J - نمودار و آرشیو
440L 50,000 ریال 100 0.2% نمودار و آرشیو
MR230 - نمودار و آرشیو
ZR230 - نمودار و آرشیو
N40 - نمودار و آرشیو
N50 80,400 ریال -100 0.12% نمودار و آرشیو
332C 61,500 ریال -500 0.81% نمودار و آرشیو
332L - نمودار و آرشیو
5218 - نمودار و آرشیو
PVC S65 Ghadir 36,700 ریال 100 0.27% نمودار و آرشیو
PVC S65 Arvand 36,700 ریال 100 0.27% نمودار و آرشیو
PVC S65 Bandar - نمودار و آرشیو
PVC S65 Abadan - نمودار و آرشیو
PVC S65 Ghadir kaf - نمودار و آرشیو
PVC S65 Arvand kaf 35,700 ریال 100 0.28% نمودار و آرشیو
PVC S65 Bandar kaf 35,700 ریال 100 0.28% نمودار و آرشیو
PVC S65 Abadan kaf - نمودار و آرشیو
PVC S70 Bandar - نمودار و آرشیو
PVC S70 Abadan - نمودار و آرشیو
PVC S70 Bandar kaf - نمودار و آرشیو
PVC S70 Abadan kaf - نمودار و آرشیو
PVC S57 Abadan - نمودار و آرشیو
PVC S57 Ghadir - نمودار و آرشیو
PVC S57 Abadan kaf - نمودار و آرشیو
PVC S57 Ghadir kaf - نمودار و آرشیو
PVC S60 Bandar - نمودار و آرشیو
PVC S60 Bandar kaf - نمودار و آرشیو
EX5 Marun Off1 - نمودار و آرشیو
EX5 Marun Off2 - نمودار و آرشیو
EX5 Jam Off1 - نمودار و آرشیو
EX5 Jam Off2 - نمودار و آرشیو
5110 Off1 - نمودار و آرشیو
5110 Off2 - نمودار و آرشیو
6020 - نمودار و آرشیو
620 - نمودار و آرشیو
Bl3 Jam Off1 - نمودار و آرشیو
Bl3 Jam Off2 - نمودار و آرشیو
Bl3 Marun Off2 - نمودار و آرشیو
Bl3 Bakhtar Off1 - نمودار و آرشیو
EPS 200 - نمودار و آرشیو
EPS 300 - نمودار و آرشیو
EPS 400 - نمودار و آرشیو
510L Arak - نمودار و آرشیو
5620 - نمودار و آرشیو
Absn50 - نمودار و آرشیو
ABS150 85,000 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
Lale 1922 - نمودار و آرشیو
1922 Arya - نمودار و آرشیو
MR1600 - نمودار و آرشیو
J740 - نمودار و آرشیو
R200 - نمودار و آرشیو
2004Tc - نمودار و آرشیو
3202 - نمودار و آرشیو
3713 - نمودار و آرشیو
BL4 jam - نمودار و آرشیو
EX3 Off1 - نمودار و آرشیو
220Kj - نمودار و آرشیو
R40 Arak - نمودار و آرشیو
060 - نمودار و آرشیو
EX5 Jam Kaf - نمودار و آرشیو
EX5 Amir - نمودار و آرشیو
209 Tabriz - نمودار و آرشیو
1102l Rejal - نمودار و آرشیو
60507 - نمودار و آرشیو
6040 - نمودار و آرشیو
60511 - نمودار و آرشیو
DOP Oil - نمودار و آرشیو
22501 kg off - نمودار و آرشیو
22402 off - نمودار و آرشیو
Z30S Mar Kaf - نمودار و آرشیو
ZR230 Kaf - نمودار و آرشیو

➕ تبلیغات متنی در سایت inpia.ir
دریافت تعرفه و سفارش متن: 09332716775
➖➖