ارسال پاسخ

اتصالات وحید

سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ ۰۹:۵۵ تعداد نظرات: 0 تعداد بازدید: 246 Telegram

inpia.ir

قوانین ساده برای پیروزی در رقابت‌ها

رقابت کسب‌وکارها در هر صنعتی به اندازه‌ای زیاد شده است که برای حفظ بقای برند باید بسیار تلاش کرد. چگونه رقبا را بدون جنگیدن تسلیم کنیم؟
قوانین ساده برای پیروزی در رقابت‌ها

با یک نقشه‌ی عالی و مقدار زیادی شجاعت می‌توان در هر رقابتی پیروز شد. مهم نیست کسب‌وکار به‌تازگی راه‌اندازی شده است یا تجربه‌ی زیادی در بازار دارد؛ با وجود یک استراتژی قوی می‌توان هر رقابتی را در بازار برنده شد. بهترین روش این است که سعی کنید همیشه یک قدم از رقبا جلوتر باشید و با شناسایی فرصت‌های جدید آن‌ها را غافلگیر کنید. در ادامه‌ی این مقاله‌ی زومیت به بررسی بیشتر قوانینی می‌پردازیم که برای پیروزی در رقابت کسب‌وکارها، به شما کمک می‌کنند.

 

۱- یک قدم از حریف جلوتر باشید


پیش از هر کاری باید درک جامعی از کسب‌وکار خود داشته باشید. تمام افرادی را که در بازار کسب‌وکارتان فعالیت دارندبشناسید و نقاط قوت و ضعف آن‌ها را بررسی کنید. آدام کاننبرگ کارآفرین موفقی در زمینه‌ی کسب‌وکار مرتبط با خدمات منزل است. کاننبرگ تا به حال در رقابت‌های زیادی برنده شده و توانسته است جایگاه کسب‌وکار خود را در بازار ثابت کند. او در این رابطه می‌گوید: «زمانی که وارد خدمات منازل شده بودم، این بازار در حال شکل‌گیری بود و می‌دانستم بازار برای کسب‌وکار من نیز جا خواهد داشت. اما به هر حال رقابت بسیار سخت بود و مشتری‌ها به برندهای قدیمی و شناخته‌شده اعتماد بیشتری داشتند. درنتیجه تصمیم گرفتم از ابزارهای آنلاین برای تثبیت جایگاهم در بازار استفاده کنم. از ترندهای گوگل و تحلیل آن‌ها استفاده کردم تا بتوانم استراتژی بهتری برای ارائه‌ی اپلیکیشن و ابزارهای آنلاین پیاده‌سازی کنم. همچنین از تکنیک‌های سئو برای بهبود وضعیت کسب‌وکار استفاده کردم و اعتبار خود را در دنیای دیجیتال بالا بردم. درنهایت توانستم یک قدم از رقبا پیشی بگیرم و رقابت را پیروز شوم.»

 

 

۲- استراتژی مناسبی برای رقابت داشته باشید


دانش شما در زمینه‌ی کسب‌وکار، نحوه‌ی رقابت و تسخیر بازار بسیار مهم است. نقاط قوت و ضعف رقبا را بررسی کنید و با پیاده‌سازی یک نقشه‌ی مناسب آن‌ها را از رقابت حذف کنید. کاننبرگ می‌گوید: «من تمام چالش‌هایی را که با آن‌ها روبه‌رو بودم یادداشت کردم و سپس برای از بین بردن هر کدام از آن‌ها نقشه‌ای همراه با جزئیات تهیه کردم. من مانند بچه‌ای بودم که وارد محل بازی جدید می‌شود و باید برای اثبات خودش تلاش کند. من می‌خواستم حرف اول را در صنعت خدمات خانگی بزنم و همیشه یک نقشه‌ی اصلی و چند نقشه‌ی پشتیبان برای کارهایم داشتم و درنتیجه برای هر اتفاق احتمالی آماده بودم. هدف اصلی من این بود که نقطه‌ی قوت دشمنانم را ضد خودشان کنم. به‌عنوان مثال زمانی که یکی از رقبا قیمت خدمات خود را پایین آورد تا مشتری‌های خود را افزایش دهد، من خدماتی مانند تعمیر و نگهداری رایگان، تنظیمات رایگان و به طور کلی تجربه‌ی مثبت‌تری به مشتری پیشنهاد دادم. این نقشه جواب داد و مشتری‌ها استقبال خوبی از خدمات شرکت من داشتند.»

 

۳- استفاده از تمامی فرصت‌ها


اگر نقشه‌ی خوبی برای مبارزه در بازار رقابت داشته باشید مطمئنا می‌توانید اتفاقات آینده را پیش‌بینی کنید. تمام فرصت‌های ممکن در بازار را شناسایی کنید و اگر هیچ فرصتی پیدا نکردید خودتان آن‌ها را بسازید. کاننبرگ می‌گوید: «من همیشه به دنبال جمع‌آوری اطلاعات تازه بودم و به وب‌سایت‌های مختلف سر می‌زدم تا نظر مردم را در مورد خدماتی که می‌گیرند جویا شوم. سپس از این اطلاعات برای تقویت کسب‌وکار و بهبود کیفیت محصولات و خدمات استفاده می‌کردم. همیشه نقدهای منفی را با دقت مطالعه کرده و تلاش می‌کردم از این اشتباه‌ها دوری کنم. یک بار نقدی را خواندم که مشتری بابت نصب درب پارکینگ از شرکتی ناراضی بود و شرکت مورد نظر به شکایت‌های او هیچ اهمیتی نمی‌داد. درنتیجه یک پیغام شخصی برای او فرستادم و به او پیشنهاد دادم خدمات مورد نظرش را به صورت رایگان انجام خواهم داد. مشتری پیشنهاد من را قبول کرد و نقد فوق‌العاده خوبی در سایت Yelp (سایتی برای نوشتن دیدگاه در مورد کسب‌وکارهای محلی) در مورد کسب‌وکار من نوشت. درنتیجه برند من به‌عنوان جایگزین خوبی برای برند رقیب برای مشتری‌ها تعریف شد.»

  

 

۴- هنگام مبارزه برای محصول و خدمات خود باهوش باشید


زمانی که به خوب بودن محصول خود ایمان داشته باشید، انگیزه‌ی بیشتری برای مبارزه خواهید داشت. کاننبرگ در این رابطه می‌گوید: «بوکسورها پیش از ورود به رقابت یک استراتژی برای پیروزی دارند. زمانی که وارد صنعت جدید کسب‌وکار شده بودم می‌دانستم که بی‌تجربه‌ترین بازیکن هستم و شانس کمی برای پیروزی دارم. درنتیجه لیستی از تمامی مواردی که در آن‌ها قوی بودم تهیه کردم. من در استفاده از تکنولوژی مهارت داشتم، در انجام برخی خدمات دیجیتال برجسته و شناخته شده بودم و همچنین چیزی برای از دست دادن نداشتم. درنتیجه تمرکزم را روی نقاط قوت گذاشتم و کاری کردم زمانی که مردم عبارت خدمات درب پارکینگ را جستجو می‌کنند نام شرکت من در ابتدای لیست گوگل ظاهر شود. من در تمامی پلت‌فرم‌های دیجیتال تبلیغ کردم و محتوای باکیفیتی در زمینه کاری مرتبط در وب‌سایت منتشر کردم. ویدئوهای جالبی در مورد نحوه‌ی انجام کارهای گوناگون درست کردم و از تازه‌ترین ترندها برای بازاریابی ایمیلی استفاده کردم. انجام این کارها به هیچ عنوان ساده نبود؛ اما این خلاقیت‌ها کمک کرد جایگاه خود را در بازار خدمات منزل ثابت کنم و به برندی شناخته‌شده تبدیل شوم.»

 

۵- رقابت‌ها را با دقت انتخاب کنید


فراموش نکنید که نیازی به شرکت کردن در تمام رقابت‌ها نیست. رقابت‌ها باید با بررسی نقاط قوت و ضعف و مسلح کردن کسب‌وکار با هوش تجاری انتخاب شوند. یک کارآفرین باید همیشه تغییرات بازار را در نظر داشته باشد و با تجزیه و تحلیل کردن آن‌ها بداند چه تغییراتی در سیستم کاری باید ایجاد کند. رقابت‌ها سخت و طولانی هستند؛ بنابراین هرگز تسلیم نشوید و با شجاعت و استقامت موانع را از سر راه بردارید.

 

منبع: زومیت


نظرات

دیدگاه های ارسالي، پس از تایید در وب سایت منتشر مي شود.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نمي شود.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمي شود.

 

 

 

💢 #قیمت_مواد_اولیه_پلیمری در بازار آزاد
🗓 ۲۵ مهر ۱۳۹۷
جدول روز/هفتگی
عنوانقیمتاختلافدرصد اختلاف
0035 114,000 ریال -10000 8.06% نمودار و آرشیو
EX5 Jam 112,000 ریال -6000 5.08% نمودار و آرشیو
EX5 Bakhtar 110,000 ریال -7000 5.98% نمودار و آرشیو
EX5 Marun 109,000 ریال -8000 6.84% نمودار و آرشیو
F7000 Mehr 120,000 ریال -6000 4.76% نمودار و آرشیو
F7000 Ilam 118,000 ریال -6000 4.84% نمودار و آرشیو
5110 118,000 ریال -12000 9.23% نمودار و آرشیو
Bl3 Jam 108,000 ریال -7000 6.09% نمودار و آرشیو
Bl3 Marun - نمودار و آرشیو
Bl3 Bakhtar 106,000 ریال -5000 4.5% نمودار و آرشیو
0075 120,000 ریال -3000 2.44% نمودار و آرشیو
020 113,000 ریال -9000 7.38% نمودار و آرشیو
Lf190 112,000 ریال -5500 4.68% نمودار و آرشیو
22B02 109,000 ریال نمودار و آرشیو
52518 130,000 ریال -25000 16.13% نمودار و آرشیو
Hi500 127,000 ریال -4000 3.05% نمودار و آرشیو
2420h 112,000 ریال -6000 5.08% نمودار و آرشیو
2420d - نمودار و آرشیو
2420K - نمودار و آرشیو
2102 110,000 ریال -8000 6.78% نمودار و آرشیو
2102 Off1 - نمودار و آرشیو
2100 - نمودار و آرشیو
2100 Off1 - نمودار و آرشیو
2200 - نمودار و آرشیو
Lld209 Amir 119,000 ریال 1000 0.84% نمودار و آرشیو
Lld209 Arak 118,000 ریال -4000 3.28% نمودار و آرشیو
PE80 Jam - نمودار و آرشیو
PE80 Jam Kaf - نمودار و آرشیو
PE80 Amir 115,000 ریال -6500 5.35% نمودار و آرشیو
PE80 Arak - نمودار و آرشیو
CRP100 Amir Kabir 115,000 ریال -7000 5.74% نمودار و آرشیو
CRP100 Amir Kabir Kaf - نمودار و آرشیو
PE80 Amir kaf - نمودار و آرشیو
Z30G 128,000 ریال -2000 1.54% نمودار و آرشیو
CRP100 Jam Kaf - نمودار و آرشیو
CRP100 Maroun - نمودار و آرشیو
CRP100 Jam - نمودار و آرشیو
CRP 100 Shazand 122,000 ریال نمودار و آرشیو
CRP100 Maroun kaf - نمودار و آرشیو
CRP 100 Shazand Kaf - نمودار و آرشیو
PE80 ilam - نمودار و آرشیو
V30G - نمودار و آرشیو
Z30s Mar 129,000 ریال -1000 0.77% نمودار و آرشیو
C30s 136,000 ریال -5000 3.55% نمودار و آرشیو
Z30s Ar 127,000 ریال -2000 1.55% نمودار و آرشیو
V30s - نمودار و آرشیو
3840 Tabriz - نمودار و آرشیو
7240 126,000 ریال -1500 1.18% نمودار و آرشیو
1540 114,000 ریال -1000 0.87% نمودار و آرشیو
1551 110,000 ریال -1000 0.9% نمودار و آرشیو
781 pet 220,000 ریال -5000 2.22% نمودار و آرشیو
785 pet - نمودار و آرشیو
821 pet 225,000 ریال نمودار و آرشیو
825 pet - نمودار و آرشیو
525 - نمودار و آرشیو
552R Jam - نمودار و آرشیو
552R shazand - نمودار و آرشیو
552R Maroun 126,000 ریال -1500 1.18% نمودار و آرشیو
510L Jam 142,000 ریال -8000 5.33% نمودار و آرشیو
510L Navid - نمودار و آرشیو
550J Jam 145,000 ریال -3000 2.03% نمودار و آرشیو
R60 - نمودار و آرشیو
548R 136,000 ریال -2000 1.45% نمودار و آرشیو
RP340 200,000 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
440G - نمودار و آرشیو
440L 130,500 ریال -1500 1.14% نمودار و آرشیو
MR230 183,000 ریال 3000 1.64% نمودار و آرشیو
ZR230 180,000 ریال -5000 2.7% نمودار و آرشیو
332C 174,000 ریال -1000 0.57% نمودار و آرشیو
332L 128,000 ریال 2000 1.56% نمودار و آرشیو
PVC S65 Ghadir 119,500 ریال -1500 1.24% نمودار و آرشیو
PVC S65 Arvand 118,500 ریال -1500 1.25% نمودار و آرشیو
PVC S65 Bandar 118,500 ریال -1500 1.25% نمودار و آرشیو
PVC S65 Abadan - نمودار و آرشیو
PVC S65 Ghadir kaf 115,000 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
PVC S65 Arvand kaf 114,000 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
PVC S65 Bandar kaf 114,000 ریال 0 0% نمودار و آرشیو
PVC S65 Abadan kaf - نمودار و آرشیو
510L Arak - نمودار و آرشیو
Absn50 153,000 ریال -2000 1.29% نمودار و آرشیو
ABS150 142,000 ریال -4000 2.74% نمودار و آرشیو
ABS 10415 210,000 ریال -5000 2.33% نمودار و آرشیو
Lale 1922 111,000 ریال 1000 0.9% نمودار و آرشیو
1922 Arya 111,000 ریال 1000 0.9% نمودار و آرشیو
BL4 jam - نمودار و آرشیو
R40 Arak - نمودار و آرشیو
060 139,000 ریال نمودار و آرشیو
EX5 Amir - نمودار و آرشیو
6040 - نمودار و آرشیو
60511 - نمودار و آرشیو
DOP Oil 161,000 ریال -1000 0.62% نمودار و آرشیو
ZR 340 174,500 ریال -5500 3.06% نمودار و آرشیو
3840 Arak 98,500 ریال 2500 2.54% نمودار و آرشیو
S 5000 91,000 ریال -500 0.55% نمودار و آرشیو

پربازدیدترین


➕ تبلیغات متنی در سایت inpia.ir
دریافت تعرفه و سفارش متن:
7 - 88927986

➖➖