ارسال پاسخ

اتصالات وحید

سه شنبه ۲ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۰۹ تعداد نظرات: 0 Telegram

inpia.ir

چرا تیم‌های خلاق کوچک قوی‌تر از تیم‌های بزرگ هستند

کسب‌وکارهایی که محصولات و خدمات خلاقانه‌ای عرضه می‌کنند، به کمک تیم‌های کوچک کارایی و سودآوری بیشتری خواهند داشت.
چرا تیم‌های خلاق کوچک قوی‌تر از تیم‌های بزرگ هستند

برخی از کارآفرینان همیشه با اصل «بیشتر بهتر است» زندگی می‌کنند. ایده‌ی آن‌ها این است که هرچه شرکت خود را بیشتر گسترش دهند، موفقیت بیشتری به دست می‌آورند.

 

اما هنگامی‌که شما مدیریت یک آژانس خلاق را به عهده‌دارید، توسعه‌ی بیش‌ازحد تیم نه‌تنها کیفیت محصولات و خدمات شما را پایین می‌آورد، بلکه سودآوری شما را در معرض ریسک قرار می‌دهد. واقعیت این است که تیم‌های کوچک خلاق، کارآمدتر و پربازده‌تر هستند و بهتر می‌توان آن‌ها را مدیریت کرد.

 

فکر می‌کنید تیم‌های کوچک در یک محیط کار خلاق، چگونه عمل می‌کنند؟

 

راه‌حل‌های بهینه برای مسائل


امی بالیت مؤسس و مدیرعامل شرکت Killer Infographics یکی از کارشناسانی است که کار کردن با تیم‌های کوچک را ترجیح می‌دهد. او معتقد است تیم کوچکی که در یک شرکت دورهم جمع می‌شود، قادر است سریع‌تر به راه‌حل‌های بهتری دست پیدا کند.

 

زمانی که یک مشتری به شرکت Killer Infographics مراجعه می‌کند و به دنبال پیام مؤثری برای انتشار است، وظیفه‌ی تیم این است که راه‌حل خلاقانه‌ای به او ارائه دهد. این به آن معنی نیست که پروژه بین طراح، کپی رایتر و مدیر پروژه دست‌به‌دست شود. بلکه همه‌ی اعضای تیم در یک اتاق جمع می‌شوند و مهارت خود را روی کار می‌گذارند.

 

یک ویرایشگر محتوا باید متن خود را برای موشن گرافیک یا صفحات خاص وب بهینه‌سازی کند. طراح پیش از آنکه بهترین راه تصویرسازی را پیدا کند، باید پیام و هدف اصلی محتوا را درک کند. هر چالش، به راهکاری منحصربه‌فرد نیاز دارد و هرگز نمی‌توان در دنیای آژانس‌ها و شرکت‌های خلاق، راه‌حل یکسانی برای مشکلات ارائه داد. به همین دلیل است که گاهی صدها کارمند پراکنده، کارایی پنج هنرمندی را که در یک اتاق کنار هم کار می‌کنند، ندارند.

 

احترام

 

اعضای تیم‌های کوچکی که باهم در یک مکان کار می‌کنند، یکدیگر را در سطح شخصی می‌شناسند و تماس تلفنی تنها کانال ارتباطی آن‌ها نیست. این موضوع به احترام متقابل کارمندان منجر می‌شود و البته فواید دیگری هم خواهد داشت: انتظارات کارمندان از یکدیگر منصفانه است، زیرا آن‌ها وقت و انرژی یکدیگر را درک می‌کنند. به‌علاوه آن‌ها فرصت بیشتری دارند که از زحمات یکدیگر قدردانی کنند. زمانی که اعضای تیم احساس می‌کنند مورد احترام سایرین هستند، به کار خود متعهدتر می‌مانند. این سطح از احترام محیط شادتر و سالم‌تری را شکل می‌دهد و حتی به مشتریان نیز سرایت می‌کند. درنهایت شما وقت کمتری را برای مدیریت منابع انسانی صرف می‌کنید و می‌توانید زمان خود را به تولید و خدمت بگذرانید.


بالاترین سطح همکاری


هنگامی‌که کارشناسان توسعه‌ی محصول با یکدیگر همکاری می‌کنند، درآمدی که از مشتریان حاصل می‌شود حدود ۱۶۰ درصد افزایش پیدا می‌کند و به‌تبع سودآوری نیز بیشتر می‌شود.

 

همکاری ماهرانه به شما کمک می‌کند زمان و پول شرکت را صرفه‌جویی کنید. ممکن است فکر کنید که با یک تیم بزرگ‌تر، درآمد بیشتر کسب می‌کنید، اما در این صورت هزینه‌های جانبی بیشتری برای مدیریت دفاتر کاری متعدد در مناطق مختلف می‌پردازید. اغلب اوقات ما بالاترین سطح همکاری مؤثر را، که به کاهش هزینه‌ها منجر می‌شود، در تیم‌های کوچکی می‌بینیم که اعضای آن به‌دقت انتخاب‌شده‌اند.

 

خدمات مشتریان

 

آژانس‌های خلاق، کارخانه‌ی تولید محتوا نیستند. اگر در یک صنعت خدماتی کار می‌کنید، وظیفه‌ی اصلی شما شناخت مشتریان، درک اهداف آن‌ها و ارائه توصیه‌های هوشمندانه است. ضمن اینکه همه‌ی این وظایف از نخستین مراحل پروژه آغاز می‌شوند.

 

تیم‌های بزرگ معمولاً این افق دید را از دست می‌دهند و روی تولید بیشتر متمرکز می‌شوند. آن‌ها مشتریان بسیار زیادی دارند و فکر می‌کنند از دست دادن برخی از مشتریان، تأثیر زیادی در نرخ سودآوری شرکت نخواهد داشت. این دیدگاه باعث می‌شود پس از مدتی، آن‌ها دیگر بهترین مشاور و همکار مورد اعتماد مشتریان نباشند. افول خدمات مشتریان از همین نقطه شروع می‌شود و درنهایت خروجی این تیم، محصولی یکسان برای همه‌ی مخاطبین است، نه محصولی که مطابق با نیازها و درخواست‌های ارائه‌شده، شخصی‌سازی‌شده است.

 

بهبود شهرت و اعتبار


ازآنجاکه سازمان‌های بزرگ‌تر کار را در مقیاس‌های بزرگ انجام می‌دهند، در شرایط فشار ترجیح می‌دهند از پرداختن به جزئیات صرف‌نظر کنند. به‌عنوان‌مثال یک شرکت بازاریابی، یک تصویر مشابه را به مشتریان مختلف تحویل می‌دهد و برای تولید محتوا نیز طبق یک فرمول تکراری عمل می‌کند. نتیجه اینکه بسته‌های محصولی که عرضه می‌شود، از محتوای مشابهی برخوردارند و مطابق با نیازهای مشتریان بهینه‌سازی نشده‌اند.

 

همه‌ی ما تاکنون با چنین مواردی مواجه شده‌ایم. مسئله این است که نادیده گرفتن جزئیات، هزینه‌ی نهایی شما را افزایش می‌دهد. زمانی که شهرت و اعتبار شما کاهش پیدا کند، مشتریان ترجیح می‌دهند به آژانس‌ها و شرکت‌هایی مراجعه کنند که برای رفع نیازهای خاص آن‌ها، وقت کافی می‌گذارند و کمپین یا برنامه‌ی اختصاصی و مناسبی برای آن‌ها طراحی می‌کنند.

 

نوآوری

 

درحالی‌که تقاضا برای محتوای بصری به‌شدت در حال افزایش است، ضروری است که تیم‌های خلاق هماهنگ با آخرین پیشرفت‌های تکنولوژی و تغییرات بازار حرکت کنند.

 

تیم‌های خلاق کوچک از افرادی تشکیل می‌شوند که هرکدام، از نقاط ضعف و قوت خاصی برخوردارند. این افراد می‌توانند روندهای جدید صنعت را تحت نظر داشته باشند و آن‌ها را به پروسه‌ی توسعه‌ی کسب‌وکار وارد کنند. به‌علاوه تیم‌های کوچک می‌توانند مهارت و دانش هر یک از اعضا را به شیوه‌ای مؤثر پرورش دهند و سپس به کمک این تخصص، محصولات و خدمات جدیدی را با سرعت بیشتر، تولید و عرضه کنند. به‌بیان‌دیگر این تیم‌ها چابک هستند. کارمندان نیز همیشه حس می‌کنند نظراتشان مفید و ارزشمند است.

 

امی بالیت می‌گوید هر شرکت، به‌نوعی یک جامعه محسوب می‌شود و جوامع کوچک، غالباً کارایی بیشتری دارند. البته کارایی بالا مهم‌ترین ویژگی تیم‌های کوچک نیست. آن‌ها مانند یک خانواده هستند و در یک خانواده، همه‌ی تلاش‌ها به‌خوبی پاداش داده می‌شود.

 

/پویش پورمحمد /زومیت


نظرات

دیدگاه های ارسالي، پس از تایید در وب سایت منتشر مي شود.
پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نمي شود.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمي شود.

 

 

 

💢 #قیمت_مواد_اولیه_پلیمری در بازار آزاد
🗓 ۲۴ مرداد ۱۳۹۷
جدول روز/هفتگی
عنوانقیمتاختلافدرصد اختلاف
0035 107,000 ریال نمودار و آرشیو
EX5 Jam 103,000 ریال نمودار و آرشیو
EX5 Bakhtar - نمودار و آرشیو
EX5 Marun - نمودار و آرشیو
F7000 Mehr 107,000 ریال -1000 0.93% نمودار و آرشیو
F7000 Ilam 106,000 ریال نمودار و آرشیو
5110 - نمودار و آرشیو
Bl3 Jam - نمودار و آرشیو
Bl3 Marun - نمودار و آرشیو
Bl3 Bakhtar 105,000 ریال 500 0.48% نمودار و آرشیو
0075 106,000 ریال نمودار و آرشیو
020 - نمودار و آرشیو
Lf190 - نمودار و آرشیو
22B02 - نمودار و آرشیو
52518 - نمودار و آرشیو
52518 Off - نمودار و آرشیو
Hi500 - نمودار و آرشیو
2420h - نمودار و آرشیو
2420d - نمودار و آرشیو
2420K - نمودار و آرشیو
2102 - نمودار و آرشیو
2102 Off1 - نمودار و آرشیو
2100 - نمودار و آرشیو
2100 Off1 - نمودار و آرشیو
2200 - نمودار و آرشیو
Lld209 Amir 100,000 ریال 4000 4% نمودار و آرشیو
22402 off MAHABAD - نمودار و آرشیو
22402 MAHABAD - نمودار و آرشیو
Lld209 Arak - نمودار و آرشیو
22B02 off MAHABAD - نمودار و آرشیو
LLD Lorestan - نمودار و آرشیو
Lld 22402 - نمودار و آرشیو
LLD Tabriz - نمودار و آرشیو
PE80 Jam - نمودار و آرشیو
PE80 Jam Kaf - نمودار و آرشیو
PE80 Amir 119,000 ریال نمودار و آرشیو
PE80 Arak - نمودار و آرشیو
CRP100 Amir Kabir 128,000 ریال نمودار و آرشیو
CRP100 Amir Kabir Kaf - نمودار و آرشیو
PE80 Amir kaf - نمودار و آرشیو
PE80 Arak kaf - نمودار و آرشیو
PE80 Bandar kaf - نمودار و آرشیو
Z30G - نمودار و آرشیو
EX3 ilam - نمودار و آرشیو
CRP100 Jam Kaf - نمودار و آرشیو
CRP100 Maroun - نمودار و آرشیو
EX3 ilam Kaf - نمودار و آرشیو
CRP100 Jam - نمودار و آرشیو
CRP 100 Shazand - نمودار و آرشیو
CRP100 Maroun kaf - نمودار و آرشیو
CRP 100 Shazand Kaf - نمودار و آرشیو
PE80 ilam - نمودار و آرشیو
V30G - نمودار و آرشیو
PE 80 ilam Kaf - نمودار و آرشیو
Z30s Mar - نمودار و آرشیو
C30s - نمودار و آرشیو
Z30s Ar - نمودار و آرشیو
V30s - نمودار و آرشیو
3840 Tabriz - نمودار و آرشیو
3840 Off1 - نمودار و آرشیو
7240 - نمودار و آرشیو
1540 - نمودار و آرشیو
1551 - نمودار و آرشیو
781 - نمودار و آرشیو
785 - نمودار و آرشیو
821 - نمودار و آرشیو
825 - نمودار و آرشیو
5030 - نمودار و آرشیو
525 - نمودار و آرشیو
552R Jam - نمودار و آرشیو
552R Arak Kaf - نمودار و آرشیو
552R Arak - نمودار و آرشیو
552R Maroun - نمودار و آرشیو
510L Jam - نمودار و آرشیو
510L Jam kaf - نمودار و آرشیو
510L Navid - نمودار و آرشیو
550J Jam - نمودار و آرشیو
10733 - نمودار و آرشیو
10720 - نمودار و آرشیو
10417 - نمودار و آرشیو
10415 - نمودار و آرشیو
R40maron - نمودار و آرشیو
R60 - نمودار و آرشیو
548R - نمودار و آرشیو
RP340 - نمودار و آرشیو
440G - نمودار و آرشیو
440J - نمودار و آرشیو
440L - نمودار و آرشیو
MR230 - نمودار و آرشیو
ZR230 - نمودار و آرشیو
N40 - نمودار و آرشیو
N50 - نمودار و آرشیو
332C - نمودار و آرشیو
332L - نمودار و آرشیو
5218 - نمودار و آرشیو
PVC S65 Ghadir - نمودار و آرشیو
PVC S65 Arvand 107,000 ریال 3000 2.8% نمودار و آرشیو
PVC S65 Bandar 108,000 ریال 3000 2.78% نمودار و آرشیو
PVC S65 Abadan 106,000 ریال نمودار و آرشیو
PVC S65 Ghadir kaf - نمودار و آرشیو
PVC S65 Arvand kaf - نمودار و آرشیو
PVC S65 Bandar kaf - نمودار و آرشیو
PVC S65 Abadan kaf - نمودار و آرشیو
PVC S70 Bandar - نمودار و آرشیو
PVC S70 Abadan - نمودار و آرشیو
PVC S70 Bandar kaf - نمودار و آرشیو
PVC S70 Abadan kaf - نمودار و آرشیو
PVC S57 Abadan - نمودار و آرشیو
PVC S57 Ghadir - نمودار و آرشیو
PVC S57 Abadan kaf - نمودار و آرشیو
PVC S57 Ghadir kaf - نمودار و آرشیو
PVC S60 Bandar - نمودار و آرشیو
PVC S60 Bandar kaf - نمودار و آرشیو
EX5 Marun Off1 - نمودار و آرشیو
PVC S65 Off3 Arv - نمودار و آرشیو
EX5 Marun Off2 - نمودار و آرشیو
PVC S65 Off3 Arva - نمودار و آرشیو
EX5 Jam Off1 - نمودار و آرشیو
PVC E68 Off3 Arv - نمودار و آرشیو
EX5 Jam Off2 - نمودار و آرشیو
PVC E68 Off3 Arv kaf - نمودار و آرشیو
5110 Off1 - نمودار و آرشیو
5110 Off2 - نمودار و آرشیو
6020 - نمودار و آرشیو
620 - نمودار و آرشیو
Bl3 Jam Off1 - نمودار و آرشیو
Bl3 Jam Off2 - نمودار و آرشیو
Bl3 Marun Off2 - نمودار و آرشیو
Bl3 Bakhtar Off1 - نمودار و آرشیو
EPS 200 - نمودار و آرشیو
EPS 300 - نمودار و آرشیو
EPS 400 - نمودار و آرشیو
510L Arak - نمودار و آرشیو
5620 - نمودار و آرشیو
Absn50 - نمودار و آرشیو
ABS150 - نمودار و آرشیو
Lale 1922 - نمودار و آرشیو
1922 Arya - نمودار و آرشیو
MR1600 - نمودار و آرشیو
J740 - نمودار و آرشیو
R200 - نمودار و آرشیو
2004Tc - نمودار و آرشیو
3202 - نمودار و آرشیو
3713 - نمودار و آرشیو
BL4 jam - نمودار و آرشیو
EX3 Off1 - نمودار و آرشیو
220Kj - نمودار و آرشیو
R40 Arak - نمودار و آرشیو
060 - نمودار و آرشیو
EX5 Jam Kaf - نمودار و آرشیو
EX5 Amir - نمودار و آرشیو
209 Tabriz - نمودار و آرشیو
1102l Rejal - نمودار و آرشیو
60507 - نمودار و آرشیو
6040 - نمودار و آرشیو
60511 - نمودار و آرشیو
DOP Oil - نمودار و آرشیو
22501 kg off - نمودار و آرشیو
22402 off - نمودار و آرشیو
Z30S Mar Kaf - نمودار و آرشیو
ZR230 Kaf - نمودار و آرشیو


➕ تبلیغات متنی در سایت inpia.ir
دریافت تعرفه و سفارش متن:
7 - 88927986

➖➖