پاسخهای مدیرعاملان به ۵ گروه تقسیم شد: ۱. مدیریت استعدادها (۳۷ درصد) مهمترین تصمیمگیریها: مواردی مانند برنامهریزی استعدادهای درخشان، بررسی استعدادها، مدیریت منابع انسانی، تجزیه و تحلیل تواناییها و جایگاه، استخدام، پرداخت حقوق، مزایا، مشارکت و تعهد کارمندان و مدیریت عملکرد. ۲. مدیریت مشتری (۲۹.۴ درصد) مهمترین تصمیمگیریها: پیدا کردن، بدست آوردن و […]
پاسخهای مدیرعاملان به ۵ گروه تقسیم شد:
۱. مدیریت استعدادها (۳۷ درصد) مهمترین تصمیمگیریها: مواردی مانند برنامهریزی استعدادهای درخشان، بررسی استعدادها، مدیریت منابع انسانی، تجزیه و تحلیل تواناییها و جایگاه، استخدام، پرداخت حقوق، مزایا، مشارکت و تعهد کارمندان و مدیریت عملکرد.
۲. مدیریت مشتری (۲۹.۴ درصد) مهمترین تصمیمگیریها: پیدا کردن، بدست آوردن و حفظ مشتریان در دنیای دیجیتال جدید.
۳. مدیریت مالی (۱۷.۷ درصد) مهمترین تصمیمگیریها: ثبت، گزارش و تجزیه و تحلیل درآمد، هزینهها و سود؛ مدیریت و گسترش سرمایه، استفاده از منابع مالی برای پیشرفت و دستیابی به اهداف سازمان.
۴. اداره عملیات کسبو کار (۱۰.۹ درصد) مهمترین تصمیمها: زیرساختها و امکاناتی که مخصوص کسبوکار سازمان هستند. در رابطه با خدمات وابسته به شغل؛ هماهنگی درخواستهای مشتری و منابع مربوط به کار، در رابطه با تولید؛ بهینهسازی امکانات و تجهیزات تولید، کارخانهها و زنجیرهی تأمین؛ در رابطه با ساختار، مدیریت تجهیزات، پروژهها و منابع.
۵. رهبری (۵ درصد) مهمترین تصمیمها: انتخاب تاکتیکها، تکنیکها و استراتژیهایی که مدیران عامل را قادر میسازد تا دیدگاه خود را به اجرا درآورند یا به اهدافشان دستیابی پیدا کنند.
منبع: کانال تحقیق و توسعه
متن کامل در: http://inpia.ir/shownews/9360
این مطلب بدون برچسب می باشد.
پنجمین همایش اقتصاد صنایع پلاستیک در ایران 8 و 9 مهر ماه برگزار می شود.