چهاردهمین نمایشگاه بین المللی رنگ و پوشش های صنعتی برگزار می شود

به گزارش اینپیا به نقل از تسنیم، چهاردهمین دوره نمایشگاه رنگ و رزین امسال در حالی آغاز به کار می کند که در بخش شرکت کنندگان داخلی به لحاظ  متراژ تحت پوشش و تعداد شرکت کنندگان با رشد بیش از 30% مواجه خواهیم بود .

این در حالی است که در بخش شرکت کنندگان خارجی نیز از جهت تعداد شرکت کننده و متراژ تحت پوشش با رشد بیش از 50% مواجه هستیم . لازم به ذکر است که در دوره قبل این نمایشگاه نیز فقط در بخش خارجی با رشدی بیش از 200 درصد مواجه بوده ایم .

ارائه توانمندی ها وآشنایی با جدید ترین تکنولوژی روز دنیا مهمترین اهداف بر پایی نمایشگاه میباشد و مشارکت کنندگان  داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای خودرا در معرض دید عموم قرار داده و با یکدیگر به رقابت می پردازند.

در حال حاضر نمایندگانی ازکشور  های سوئیس ، آلمان ، اتریش ، ایتالیا ، اندونزی ، تایوان ، اکراین ، امارات ، ترکیه ، چین ، مالزی و … درخواست حضور خود در نمایشگاه را اعلام و اقدام به ثبت نام نموده اند.

این گزارش همچنین می افزاید:  از آنجا ییکه این نمایشگاه از مجوّز چند ساله برای برگزاری برخوردار می باشد،عملیات ثبت نام اولیه و رزرو غرفه ها از  حدود بهمن ماه 92 آغاز گردیده و پیش بینی می گردد تا چند ماه قبل از شروع نمایشگاه کلیه فضا های تحت پوشش به شرکت کنندگان تخصیص یافته باشد .

از جمله اقداماتی که امسال برای اولین بار در صنعت نمایشگاهی کشور و در این نمایشگاه به مرحله اجرایی در خواهد آمد ایجاد یک سامانه لجستیک روز آمد جهت تسریع و تسهیل در ارتباط بین بازدید کنندگان و شرکت کنندگان و امکان دستیابی به اطلاعات تخصصی یکدیگر در دوره برگزاری و بعد از آن با استفاده از طراحی و بهره گیری سامانه مذکور بوده که در سال جاری برای کلیه شرکت کنندگان و در سال های آتی برای کلیه شرکت کنندگان و بازدید کنندگان و سایر دست اندرکاران ایجاد خواهد گردید .

این سامانه سطح ارتباطات و تبادل اطلاعات در مجموعه نمایشگاه را به شکلی فزاینده ارتقاء داده و در یک دوره کوتاه مدّت به حدّی از بلوغ خواهد رسید که بازدید کنندگان و شرکت کنندگان را از بسیاری اسناد و اوراق تبلیغاتی بی نیاز نموده و تمام اشخاص با علائق بازرگانی- علمی و فنّی مشترک را به یکدیگر معرّفی و متّصل خواهد نمود .

بر اساس این گزارش   یکی از مهمترین نتایج بهره گیری از سامانه لجستیک که برای اولین بار در این نمایشگاه شاهد آن خواهیم بود تسهیل در ایجاد یک نمایشگاه مجازی خواهد بود که در سایت اینترنتی مخصوص نمایشگاه توسّط برگزار کننده ایجاد می گردد و این نمایشگاه مجازی می تواند طی سالها در خدمت توسعه فعالیت های بازرگانی شرکت کنندگان بوده و نقشی مهم در این زمینه ایفا نماید .

در این نمایشگاه طبق برنامه ریزی های به عمل آمده هیأت های بازرگانی مختلفی از کشور های هدف بازدید به عمل خواهند کرد و امید آن می رود شاهد عقد قراردادهای سازنده و مؤثر در جهت توسعه صادرات محصولات موجود در این نمایشگاه باشیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *