کمیسیون صادارت انجمن ملی برگزار می کند

اعزام هیات تجاری به نمایشگاه عرب پلاست

عرب پلاست یکی از نمایشگاه تجاری ممتاز در خاورمیانه در حوزه صنعت پلاستیک است و هر دوسال یک بار در مرکز همایش و نمایشگاه بین المللی دبی (DWTC) برگزار می شود.­ در شانزدهمین دوره این نمایشگاه در پاییز 1402 ، 22 الی 24 آذر ماه سال جاری دست اندر کاران جهانی این صنعت گرد هم می آیند. شرکت های ایرانی نیز می توانند با استفاده از خدمات اعزام هیات تجاری انجمن ملی صنایع پلیمر ایران در کنار صنعتگران جهانی حوزه ی تخصصی پلاستیک به معرفی محصولات و دستاوردهای خود بپردازند.

نمایشگاه عرب پلاست 2023

عرب پلاست یکی از نمایشگاه تجاری ممتاز در خاورمیانه در حوزه صنعت پلاستیک است و هر دوسال یک بار در مرکز همایش و نمایشگاه بین المللی دبی (DWTC) برگزار می شود.­

در شانزدهمین دوره این نمایشگاه در پاییز 1402 ، 22 الی 24 آذر ماه سال جاری دست اندر کاران جهانی این صنعت گرد هم می آیند. شرکت های ایرانی نیز می توانند با استفاده از خدمات اعزام هیات تجاری انجمن ملی صنایع پلیمر ایران در کنار صنعتگران جهانی حوزه ی تخصصی پلاستیک به معرفی محصولات و دستاوردهای خود بپردازند.

نمایشگاه عرب پلاست 2023 در چهار حوزه اصلی زیر فعالیت می کند:

  1. پلاستیک
  2. لاستیک
  3. پتروشیمی
  4. صنایع بسته بندی

عرب پلاست که بیش از 28 سال است که برگزار می شود، رویدادی انحصاری برای صنایع پلاستیک، پتروشیمی، بسته بندی و لاستیک است. با توجه به اینکه پلاستیک ها و مواد شیمیایی بیشترین سهم از رشد تقاضای جهانی نفت خام تا سال 2030 را به خود اختصاص می دهند.این نمایشگاه فضای  منحصر به فردی برای ارائه نوآوری ها و فناوری، ایجاد کسب و کارهای جدید، تبادل دانش و تعامل برای بهبود تولیدات است که موجب ارتقا صنعت پلیمر در جهان و خاورمیانه می شود.

انجمن ملی پلیمر ایران درراستای تسهیل ورود شرکت های ایرانی به بازار های بین المللی ، اقدام به اعزام هیات تجاری برای بازدید از این نمایشگاه مهم کرده است علاقه مندان به شرکت و دریافت پکیج این تور با دبیرخانه انجمن کمیسیون صادرات سر کار خانم محمدی در ارتباط باشند.

  • ای پکیج شامل خدمات اخذ ویزا، تور، اقامت و پرواز ، کارت ورود به نمایشگاه ، ترانسفر فرودگاهی و بیمه مسافرتی است
  • تاریخ برگزاری: 22 الی 24 آذر ماه
  • مکان : مرکز نمایشگاه بین المللی دبی

09921624180 -02144787131

سرکار خانم محمدی دبیر کمیسیون صادرات