افزایش تولید پلی آمید ۶٫۶ برای BASF

به گزارش خبرگزاری اسومس (جامعه مدیران و متخصصان صنعت کفش ایران) به نقل از پایگاه بین الملل:گروه شیمیایی BASF دو طرح جدید را معرفی کرده است که به این شرکت کمک می کند تجارت پلی آمید ۶٫۶ را که در آغاز سال ۲۰۲۰ از Solvay خریداری کرده ، گسترش دهد. یکی از این طرحها، افتتاح […]

به گزارش خبرگزاری اسومس (جامعه مدیران و متخصصان صنعت کفش ایران) به نقل از پایگاه بین الملل:گروه شیمیایی BASF دو طرح جدید را معرفی کرده است که به این شرکت کمک می کند تجارت پلی آمید ۶٫۶ را که در آغاز سال ۲۰۲۰ از Solvay خریداری کرده ، گسترش دهد.

یکی از این طرحها، افتتاح یک کارخانه جدید در Chalampe در شرق فرانسه برای تولید هگزامتیلن دی آمین (HMD)، یک پیش ساز در تولید پلاستیک با کیفیت بالا برای پلی آمید ۶٫۶ و مواد خام است. کارخانه جدید در سال ۲۰۲۴ به بهره برداری می رسد و ظرفیت تولید ۲۶۰۰۰۰ تن HMD در سال را خواهد داشت. Chalampe در رودخانه راین، در نزدیکی Mulhouse، در نزدیکی مرز با آلمان است.

علاوه بر این، BASF تولید پلی آمید ۶٫۶ خود را در فرایبورگ آلمان توسعه خواهد داد. کار بر روی این پروژه توسعه در سال ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد.

رئیس بخش مونومرهای BASF، دکتر Ramkumar Dhruva، گفت که این گروه در پاسخ به افزایش تقاضا در بازار برای HMD و PA6.6 این اقدامات را انجام داده است.