تولید کنندکان و فعالان صنعت پلیمر از مجموعه پردازش و بازیافت پسماند های شهر کرمانشاه دیدن کردند

️پیرو هماهنگی های کمیسیون فنی انجمن ملی صنایع پلیمر ایران ،جمعی از فعالان و تولیدکنندگان صنعت پلیمر امروز؛ دهم آبان از مرکز بازیافت مواد و تولید کود آلی کرمانشاه دیدن کردند. ️این مرکز که به همت خانم هایده شیرزادی معروف به مادر زمین راه اندازی شده به صورت روزانه حدودا بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ تن […]

️پیرو هماهنگی های کمیسیون فنی انجمن ملی صنایع پلیمر ایران ،جمعی از فعالان و تولیدکنندگان صنعت پلیمر امروز؛ دهم آبان از مرکز بازیافت مواد و تولید کود آلی کرمانشاه دیدن کردند.
️این مرکز که به همت خانم هایده شیرزادی معروف به مادر زمین راه اندازی شده به صورت روزانه حدودا بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ تن زباله شهر کرمانشاه و دو شهر همجوار و ۳۰۰ روستای بخش مرکزی و همچنین پسماند های شبه خانگی تمامی شهرک های صنعتی و پادگان های نظامی را دریافت می‌کند.

️ زباله های ورودی به صورت کامل جداسازی پردازش و بازیافت می شود؛ به این صورت که پسماند ها آلی تبدیل به کود کمپوست شده و پسماند های خشک در دو بخش ارزشمند و کم ارزش جداسازی و به عنوان مواد اولیه برای بازیافت انتقال داده می شوند.️سیستم( FDR (fuel derived refuse یا همان سوخت حاصل از زباله برای اولین بار در ایران در این مرکز راه اندازی شده است. در واقع صفر تا ۱۰۰ زباله‌ در این مجموعه مدیریت می شود.


📃گزارش تفصیلی به زودی منتشر می شود