جزئیات فرصت حضور شرکت‌های ایرانی در «اکسپو دبی»

اکسپوها از فاخرترین، کم نظیر ترین و مهمترین رویدادهای فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، علمی و … در دنیا هستند که سابقه اولین برگزاری آن به سال ۱۸۵۱ میلادی که ایران با دستور امیر کبیر از جمله کشورهایی بوده است که در کنار کشورهای صنعتی آن عصر در این رویداد حضور داشته است، بر می گردد.   […]

اکسپوها از فاخرترین، کم نظیر ترین و مهمترین رویدادهای فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، علمی و … در دنیا هستند که سابقه اولین برگزاری آن به سال ۱۸۵۱ میلادی که ایران با دستور امیر کبیر از جمله کشورهایی بوده است که در کنار کشورهای صنعتی آن عصر در این رویداد حضور داشته است، بر می گردد.

 

به گزارش اینپیا، این رویداد هر پنج سال یکبار در یکی از کشورهای دنیا برگزار شده و شایان ذکر است که برای اولین بار در منطقه خاورمیانه و در همسایگی کشور عزیزمان و از نزدیکترین شرکای تجاری، در کشور امارات متحده عربی، شهر دوبی برگزار می شود. در این اکسپو بیش از ۱۹۲ کشور و سازمان بین المللی از تاریخ 9 مهر 1400 لغایت 11 فروردین 1401 به مدت شش ماه در کنار یکدیگر آخرین دستاورهای مورد نیاز جهانیان را در قالب معرفی برترین برندهای شان به نمایش می گذارند.

ایران در این رویداد بزرگ جهانی در زمینی به مساحت ۲۰۱۴ متر فرصت حضور برندها را در یک پاویون ۱۱۰۰ متری و با طراحی ویژه و خاص مهیا نموده است. پاویون ج.ا. ایران از ابتدا از نظر طراحی همچون کشورهای فرانسه، ژاپن و عربستان سعودی و … و پاویون های موضوعی کشور امارات در اکسپو، جز هشت پاویون برتر اکسپو ۲۰۲۰ دبی انتخاب شده است که این امر موجب مباهات ایران و بازدید بیشتر از پاویون خواهد شد.

با توجه به اهمیت این رویداد و کسب تجربه حضور در کنار شرکت های برتر دنیا، نحوه حضور برندها در اکسپو از سوی ستاد ملی اکسپو ایران تبیین شده (تصاویر پیوست) و عنایت ویژه ای نیز به تشکیل جلسات B2B با تجار کشورهای حاضر در اکسپو گردیده است.

اتاق مشترک ایران و امارات مسئولیت اعزام هیأت های تجاری به اکسپو را عهده دار است.

در ضمن شرکت صابر انصار مهر با شماره تماس ۵۰-۸۸۵۴۴۴۴۶ جهت بهره برداری از فرصت های تبلیغاتی شرکت های تجاری در پاویون ایران و موسسه عصر کسب و کار ایرانیان کارینا با شماره تماس ۸۸۱۷۱۲۷۴ جهت حضور شرکتها در کتاب دایرکتوری نمایشگاه و شرکت توسعه تجارت ایلیاکارن با شماره تماس ۲۶۳۷۰۱۹۲ جهت حضور شرکتها در نمایشگاه مجازی معرفی شده اند.

برای دانلود فایل جزئیات این اکسپو کلیک کنید