به گزارش اینپیا، روز گذشته دومین جلسه ۸ ساعته کارگاه آشنایی با دیجیتال مارکتینگ به همت کمیسیون آموزش انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر برگزار شد. مدرس این دوره مهدیار آقانصیر، دکترای مدیریت فناوری اطلاعات، مشاور معاونت فناوری مرکز ملی فضای مجازی، رئيس مرکز رشد واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی و مدرس و منتور تخصصی […]
به گزارش اینپیا، روز گذشته دومین جلسه ۸ ساعته کارگاه آشنایی با دیجیتال مارکتینگ به همت کمیسیون آموزش انجمن ملی صنایع پلاستیک و پلیمر برگزار شد.
مدرس این دوره مهدیار آقانصیر، دکترای مدیریت فناوری اطلاعات، مشاور معاونت فناوری مرکز ملی فضای مجازی، رئيس مرکز رشد واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی و مدرس و منتور تخصصی دیجیتال مارکتینگ بود.
این دوره که با مشارکت بیش از ۶۰ مخاطب همراه بود، مباحثی مانند
مبانی بازاریابی اینترنتی بازاریابی محتوا بازاریابی و تبلیغات در شبکه های اجتماعی بازاریابی در گوگل تجزیه و تحلیل داده ها بهینه سازی سایت استراتژی بازاریابی آنلاین برند سازی دیجیتال مدیریت مشتریان آنلاین افزایش نرخ تبدیل click rate-open rate ابزارهای هوشمند و رایگان توسعه طراحی سایت ایمیل مارکتینگ و خبرنامه تبلیغات آنلاین تدوین کمپین بازاریابی و تبلیغات دیجیتال
آموزش داده شد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
هفدهمین نمایشگاه ایران پلاست