بخش خصوصی در کنار مسئولین در ضیافت نوروزی هیات مدیره انجمن ملی صنایع پلیمر ایران

شروعی تازه در بهاری نو

28 فروردین ماه اعضای انجمن ملی صنایع پلیمر ایران میهمان هیئت مدیره این انجمن بودند تا در کنار هم شبی خاطره انگیز را رقم بزنند.

این میهمانی با شکوه در سالن « بام مهتاب» هتل ارم با حضور میهمانان گرانقدری همچون روسای کمیسیون های اتاق های بازرگانی و روسای انجمن ها در کنار مسئولان دولتی رقم خورد تا شروعی باشد برای تحقق شعار « جهش تولید با مشارکت مردمی».

میهمانان حاضر در این ضیافت نوروزی آمده بودند تا پیمان اتحاد و یکپارچگی خود را احیا سازند و شروعی تازه را در کنار همه سختی های اقتصادی موجود رقم بزنند.

برخی از دولت گلایه داشتند و برخی دیگر از چالش های اقتصادی شِکوه کردند اما همگی بر یک موضوع تاکید داشتند و آن هم این بود که با تمام سختی ها ما آمده ایم تا شروعی دیگر داشته باشیم.

 

در این بین محمدمهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت از جمله حاضران جمع بود که صمیمانه پایه درد و دل تولیدکنندگان نشست.

 

فرهاد طهماسبی، نماینده مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم حاضر بود و نمایندگان بخش خصوصی از دغدغه هایشان در خصوص تعطیلات آخر هفته با او سخن گفتند. کارزار تغییر تعطیلات اخر هفته هم که با امضای جمع کثیری از حاضران مزین شد از دیگر اتفاقات شب خاطر انگیز دید و بازدید نوروزی انجمن ملی صنایع پلیمر ایران بود.

محمود نجفی عرب، رئیس اتاق بازرگانی تهران هم از دیگر میهمانان این مراسم بود که صمیمانه در کنار تولیدکنندگان در این ضیافت حضور یافت.

 

سیدجواد جهرمی، مدیرعامل بورس کالای ایران هم به همراه هیئت همراه در این مراسم حضور داشتند.

در این ضیافت، مراسم تودیع سرکار خانم فرزانه علیرضایی، دبیر سابق انجمن ملی صنایع پلیمر ایران برگزار شد و جناب آقای محمد حسین بابالو به صورت رسمی به سمت دبیر کل انجمن نایل شدند. خانم فرزانه علیرضایی قرار است زین پس با عنوان مشاور هیئت مدیره در کنار انجمن حضور داشته باشند.

از دیگر مراسم شب گذشته می توان به مستند ملک انجمن اشاره کرد. ملکی که با کمک و یاری اعضای انجمن خریداری شده و در حال بازسازی است.

گپ و گفت با هیات مدیره ادوار و اعضای انجمن هم که برنامه ثابت هر ساله انجمن در ضیافت های نوروزی است، امسال نیز رقم خورد تا افرادی که سنگ بنای انجمن ملی صنایع پلیمر ایران را گذاشته اند بار دیگر در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

قاب پایانی این مراسم نیز با عکس از هیات مدیره ادوار در کنار اعضای هیات مدیره حال حاضر انجمن همراه با صنعتگران عرصه پلیمر رقم خورد تا اتحاد و هبستگی تولیدکنندگان این صنعت را بیش از پیش یادآور شود.

لازم به ذکر است که نزدیک به ششصد نفر از یاران انجمن در این ضیافت نوروزی حضور داشتند و این ضیافت در دو سالن « بام مهتاب» و « فیروزه» در هتل بزرگ ارم برگزار شد.

 

برای دیدن گالری عکس ضیافت نوروزی انجمن اینجا را کلیک کنید.