مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده نوبت دوم انجمن ملی صنایع پلیمر ایران برگزار شد

مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده نوبت دوم انجمن ملی صنایع پلیمر ایران به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد. به گزارش اینپیا، در ابتدای مجمع، گزارش هیات مدیره انجمن ملی صنایع پلیمر ایران توسط مهندس فرزانه علیرضایی، دبیر کل انجمن ملی صنایع پلیمر ایران قرائت شد. برای دانلود فایل گزارش کلیک کنید.   در […]

مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده نوبت دوم انجمن ملی صنایع پلیمر ایران به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.

به گزارش اینپیا، در ابتدای مجمع، گزارش هیات مدیره انجمن ملی صنایع پلیمر ایران توسط مهندس فرزانه علیرضایی، دبیر کل انجمن ملی صنایع پلیمر ایران قرائت شد.

برای دانلود فایل گزارش کلیک کنید.

 

در ادامه نیز گزارش بازرس انجمن ملی صنایع پلیمر ایران در مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده نوبت دوم این انجمن توسط مهندس پورقاضی، بازرس انجمن ملی صنایع پلیمر ایران قرائت شد.

 

شایان ذکر است که در پی قرائت این دو گزارش، حاضرین ضمن تاکید بر اثربخش بودن فعالیت های انجمن ملی صنایع پلیمر ایران در سال ۹۹، قیام کرده و به تصویب این دو گزارش، یعنی گزارش عملکرد هیات مدیره و تراز مالی منتهی به۱۳۹۹/۱۲/۳۰ رای دادند.

 

طبق اطلاعیه منتشر شده، دستور جلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده نوبت دوم به شرح زیر بود:

١-استماع گزارش عملکرد هیأت مدیره و بازرس

۲- تصویب گزارش عملکرد هیات مدیره و تراز مالی منتهی به۱۳۹۹/۱۲/۳۰

۳- تعیین و تصویب مبلغ ورودی و حق عضویت سالیانه

۴-انتخاب روزنامه کثیرالانتشار

از این رو در ادامه حاضرین با افزایش مبلغ حق عضویت سالانه موافقت کردند و به این ترتیب این مبلغ 50 میلیون ریال با رای حاضرین تصویب شد. همچنین حق ورودی نیز به مبلغ 50 میلیون ریال تصویب گردید.

شایان ذکر است با رای موافق حاضرین در مجمع، تصمیم در خصوص دریافت مابه‌التفاوت حق عضویت سال جاری با سال گذشته از اعضایی که در ۵ ماه ابتدایی سال ١۴٠٠، پرداخت کرده اند، به هیات مدیره انجمن واگذار شد.

در نهایت نیز روزنامه اطلاعات به عنوان روزنامه کثیرالانتشار انتخاب شد.

 

شایان ذکر است که این مجمع به صورت‌ حضوری و آنلاین برگزار شد.