جلسه هیئت مدیره انجمن ملی صنایع پلیمر ایران برگزار شد

دویست و هفتادوهفت امین جلسه هیئت مدیره انجمن ملی صنایع پلیمر ایران با حضور اعضا برگزار شد.

دویست و هفتادوهفت امین جلسه هیئت مدیره انجمن ملی صنایع پلیمر ایران با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن ملی صنایع پلیمر ایران،در ابتدای این جلسه گزارشی از حضور اخیر رئیس جمهور منتخب در اتاق بازرگانی ایران ارائه و نسبت به رویکرد دکتر پزشکیان  در مورد  بخش خصوصی استقبال شد.از آنجا که تاکنون سابقه نداشته رئیس جمهوری بلافاصله بعد از پیروزی در انتخابات مهمان اتاق بازرگانی باشد اعضای هیئت مدیره انجمن ملی صنایع پلیمر ایران اظهار امیدواری کردند که این روند تداوم یافته ضمن آنکه این موضوع باعث شده امیدواری های زیادی در بخش خصوصی و واحدهای تولیدی برای پیگیری و رفع مشکلات شان ایجاد شود.

اعضا همچنین درخواست دکتر پزشکیان از بخش های مختلف اتاق بازرگانی ایران برای معرفی گزینه های مورد نظر برای حضور در کابینه را نشانه مثبتی ارزیابی کردند.

در ادامه جلسه نیز گزارشی از روند  راه اندازی مرکز نوآوری انجمن و اقدامات پیش رو ارائه شد.

همچنین در خصوص حضور و مشارکت در نمایشگاه «اکسپو ارمنستان» و «عمان پلاست» تصمیم هایی اتخاذ گردید.

در ادامه جلسه هم با توجه به درپیش بودن نمایشگاه «ایران پلاست» ،نحوه حضور انجمن در این نمایشگاه بررسی شد.در این بخش از جلسه  مباحثی نیز در خصوص نحوه پوشش رسانه ای حضور انجمن مطرح گردید.

در پایان این جلسه که بیش از دو ساعت به طول انجامید رئیس کمیسیون آموزش انجمن به تشریح اقدامات صورت گرفته در مورد حضور در« پیش نشست INC5 » که در بانکوک تایلند برگزار می شود  پرداخت و همچنین نکاتی را در مورد ایجاد کارگروه جذب و نگهداشت در انجمن ملی  را تشریح نمود.