خدمات روابط عمومی ویژه ایران پلاست 18

ایران پلاست هجدهم شاهراه ورود به بازار کشورهای CIS ایران ‌پلاست مهمترین رویداد زنجیره ارزش محصولات پتروشیمی از بالادستی تا پایین‌دست، فعالان حوزه ماشین‌آلات، تجهیزات، قطعات، افزودنی‌ها و هر چیزی که به زنجیره باز می‌گردد، به شمار می‌آید. هدف نهایی از برگزاری این نمایشگاه، کوشش برای جهانی شدن صنایع پلاستیک و لاستیک کشورمان و بلند […]

ایران پلاست هجدهم شاهراه ورود به بازار کشورهای CIS

ایران ‌پلاست مهمترین رویداد زنجیره ارزش محصولات پتروشیمی از بالادستی تا پایین‌دست، فعالان حوزه ماشین‌آلات، تجهیزات، قطعات، افزودنی‌ها و هر چیزی که به زنجیره باز می‌گردد، به شمار می‌آید.
هدف نهایی از برگزاری این نمایشگاه، کوشش برای جهانی شدن صنایع پلاستیک و لاستیک کشورمان و بلند آوازه تر شدن نام این صنایع در سراسر جهان است.
ضمن دعوت از تمامی علاقمندان و صنایع مرتبط به مشارکت فعالانه در هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، انجمن ملی صنایع پلیمر اقدام به تهیه پکیج تبلیغاتی برای بهتر دیده شدن عزیزان در این نمایشگاه کلیدی نمونده است

🔴🔴خدمات تبلیغات روابط عمومی انجمن ملی صنایع پلیمر ایران ویژه ایران پلاست

انجمن ملی صنایع پلیمر ایران همزمان با هجدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست در راستای ارائه خدمات به اعضای محترم اقدام به تهیه و ارائه پکیج تبلیغاتی ویژه برای این نمایشگاه نموده ‌است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت پکیج با شماره روابط عمومی در ارتباط باشید

خط ثابت:

02144787131 ، 02144787146 ، 02144182892 ، 0214418289

تلفن مستقیم روابط عمومی: 09106727182

 

زمان برگزاری:

  • تاریخ شمسی: ۱۸ الی ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۳
  • تاریخ میلادی: 2024 11-8 Sep
  • زمان بازدید ۸ صبح الی ۱۵ عصر
  • محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران