رییس انجمن همگن پلاستیک: ایران پلاست یک تبلیغ زنده و گویا است

به گزارش اینپیا به نقل از  ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست، مهرداد صادقی نکو رییس انجمن همگن پلاستیک استان تهران اظهار داشت: ایران پلاست فرصتی است برای همه فعالین صنعت پلاستیک تا توانمندی های خود را در معرض دید همگان قرار دهند و نه تنها به معرفی محصولات و فعالیتهای خود بپردازند بلکه در ایران […]

به گزارش اینپیا به نقل از  ستاد خبری نمایشگاه ایران پلاست، مهرداد صادقی نکو رییس انجمن همگن پلاستیک استان تهران اظهار داشت: ایران پلاست فرصتی است برای همه فعالین صنعت پلاستیک تا توانمندی های خود را در معرض دید همگان قرار دهند و نه تنها به معرفی محصولات و فعالیتهای خود بپردازند بلکه در ایران پلاست مدیران ارشد می توانند با مشارکت و همکاری با یکدیگر عمق بیشتری در روابط تجاری فی مابین ایجاد کنند.

رییس انجمن همگن پلاستیک استان تهران تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه ایران پلاست و نشان دادن توانمندی های صنعت پلیمر به مردم ، دولتمردان و همسایگان کشور و خریداران خارجی باعث می شود که ما رتبه های بهتری را در مقابل صنایع دیگر کسب کنیم و در تصمیم سازی ها دربین صنایع مختلف گوی سبقت را بربائیم .

وی تصریح کرد: ایران پلاست یک تبلیغ زنده و گویا است چون از تولیدکننده، توزیع کننده و مصرف کننده همه در یک زمان و مکان دور هم جمع می شوند.

صادقی نکو تصریح کرد: در مورد شورای سیاست گذاری نیز از شرکت ملی صنایع پتروشیمی بخصوص آقای بنوی باید تشکر کرد که این شورا را در این دوره احیاء کردند و نظر تشکل ها را در تصمیم گیری ها لحاظ نمودند . به اعتقاد من به شورای سیاست گذاری حتی بعد از پایان نمایشگاه هم نیاز است و لازم است جلسات ادامه پیدا کند.

صادقی نکو یادآور می شود: امیدواریم در این دوره و دوره های آتی با شناخت بهتر مشکلات، شاهد برگزاری با شکوه ایران پلاست باشیم.