چالش های اصلی صنعت

در جریان حضور رپیس جمهور منتخب در اتاق بازرگانی ایران ، علیرضا کلاهی، رئیس کمیسیون صنعت اتاق ایران نیز با انتقاد از فقدان استراتژی توسعه صنعتی، گفت: متاسفانه امروز ایران در هیچ زنجیره جهانی حتی انرژی نقش ندارد.

در جریان حضور رپیس جمهور منتخب در اتاق بازرگانی ایران ، علیرضا کلاهی، رئیس کمیسیون صنعت اتاق ایران  با انتقاد از فقدان استراتژی توسعه صنعتی، گفت: متاسفانه امروز ایران در هیچ زنجیره جهانی حتی انرژی نقش ندارد.

به گزارش روابط عمومی انجمن ملی صنایع پلیمر ایران ، او افزود: پیشنهاد ما تدوین برنامه توسعه صنعتی با مشارکت بخش خصوصی و جذب کارشناسان بین المللی برای تدوین سندهای اجرایی است.

کلاهی با اشاره به کاهش مزیت سرمایه گذاری در بخش صنعت ادامه داد: در فضای بی ثبات هیچ فعالیت پایدار مولدی شکل نمی‌گیرد و فقط فضای سوداگری گشوده خواهد شد.

به گفته کلاهی ناترازی زنجیره‌های تأمین و تولید، استقرار واحدهای صنعتی در مکان‌های نامناسب، نیاز به بازنگری کامل در ساختار مشوق‌های صنعتی و ناترازی انرژی از دیگر مسائل و مشکلات حوزه صنعت آیت که باید برای انها فکری شود.

گفتنی است وی در خلال اظهارات خود پاورپوینتی را به نمایش درآورد که حاوی نکات مهمی بود.وی در این پاورپوینت چالش های اصلی صنعت را تشریح نمود.

لینک ملاحظه پاورپوینت