آغاز به کار سی و یکمین نمایشگاه پلاست اوراسیا

سی و یکمین دوره از نمایشگاه پلاست اوراسیا در شهر استانبول کار خود را آغاز کرد تا اهالی صنعت پلیمر و پلاستیک از سراسر دنیا زیر یک سقف جمع شوند. قرار است در این نمایشگاه تفاهم‌نامه مشترکی میان انجمن ملی صنایع پلیمر ایران و انجمن پلاستیک ترکیه امضا شود. برگزارکنندگان این نمایشگاه که سالانه از […]

سی و یکمین دوره از نمایشگاه پلاست اوراسیا در شهر استانبول کار خود را آغاز کرد تا اهالی صنعت پلیمر و پلاستیک از سراسر دنیا زیر یک سقف جمع شوند. قرار است در این نمایشگاه تفاهم‌نامه مشترکی میان انجمن ملی صنایع پلیمر ایران و انجمن پلاستیک ترکیه امضا شود.

برگزارکنندگان این نمایشگاه که سالانه از سوی انجمن پلاستیک ترکیه برگزار می‌شود، پیش‌بینی می‌کنند که بیش از یک‌هزار شرکت از 60 کشور دنیا امسال در پلاست اوراسیا 2022 حضور داشته باشند که از این میان 47 شرکت ایرانی هستند. علاوه بر آن برای نخستین بار پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران نیز در پلاست اوراسیا شرکت کرده است. نمایشگاه پلاست اوراسیا سال گذشته در مساحت 120 هزار مترمربعی برگزار شد، میزبان854 شرکت از سراسر دنیا بود و 60 هزار و 742 نفر از آن بازدید کردند.

به گزارش اینپیا؛ قرار است در این نمایشگاه تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان انجمن ملی صنایع پلیمر ایران و انجمن پلاستیک ترکیه امضا شود.