در نشست کارشناسی جامعه صنعت کفش ایران مطرح شد

آینده‌نگری و بررسی فرصت‌ها و چالش‌ها صنعت کفش

نمایه اقتصادی ایران در ۱۴۰۳ با نگاه آینده‌نگرانه، فرصت‌ها و تهدیدها با حضور کارشناسان و مدیران اقتصاد، مدیریت و صنعت در نخستین نشست هم‌اندیشی هیات‌مدیره ادوار با هیات‌مدیره دوره دهم جامعه مدیران و متخصصان صنعت کفش ایران   بررسی شد. نخستین نشست هم‌اندیشی هیات‌مدیره ادوار با هیات‌مدیره دوره دهم جامعه صنعت کفش ایران ظهر روز دوشنبه […]

نمایه اقتصادی ایران در ۱۴۰۳ با نگاه آینده‌نگرانه، فرصت‌ها و تهدیدها با حضور کارشناسان و مدیران اقتصاد، مدیریت و صنعت در نخستین نشست هم‌اندیشی هیات‌مدیره ادوار با هیات‌مدیره دوره دهم جامعه مدیران و متخصصان صنعت کفش ایران   بررسی شد.
نخستین نشست هم‌اندیشی هیات‌مدیره ادوار با هیات‌مدیره دوره دهم جامعه صنعت کفش ایران ظهر روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه با حضور اعضای هیات‌مدیره فعلی و ادوار گذشته این تشکل و کارشناسان و مدیران اقتصاد، مدیریت و صنعت با هدف تبیین نگاه آینده‌نگرانه و مدیریت صنعت و بازار در ساختمان امور تشکل‌های اتاق بازرگانی تهران برگزار شد.

 


محمود نجفی عرب، رییس اتاق بازرگانی تهران با توجه به جایگاه جامعه صنعت کفش ایران و اهتمام این تشکل به گسترش نگاه توسعه‌ای در صنعت کفش ایران در این جلسه حضور یافت و ضمن اعلام حمایت اتاق، خواستار تشکیل فدراسیون کفش و چرم شد.

سعید ترکمان رییس انجمن ملی صنایع پلیمر ایران  غلامرضا ملکی، مدیر امور مجلس اتاق بازرگانی تهران، امیررضا بیدگلی، مدیر امور تشکل‌های اتاق بازرگانی تهران، مصطفی درویشی، مدیر روابط عمومی اتاق بازرگانی تهران، رسول شجری، رییس هیات‌مدیره اتحادیه کفاشان دست‌دوز تهران، جهانگیر مجیدی، دبیر انجمن صنایع چرم ایران، مصطفی طالقانی رییس هیات‌مدیره دوره نهم، محمدرضا داورپناه و خیرالله شریفی اعضای ادوار جامعه صنعت کفش ایران حضور داشتند.
هم‌چنین ناصر حاج هاشمی، حاج عباس کاشفی، حاج محمد حسنجانی از پیشکوتان بازار کفش ماشینی تهران، غلام نادری بازرس دوره اول جامعه و پیشکسوت صنعت کفش، سیدحسین موسوی، محمود زند کریمی و رضا بصیر از دبیران ادوار جامعه نیز در این جلسه حضور داشتند.

 

محمود اولیایی، رییس فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب و کار، در این جلسه درباره ابر روندها و تاثیر آن در عملکرد بنگاه‌های اقتصادی سخنرانی کرد.
“بودجه خانوار و راهبردهای بازاریابی و فروش” موضوعی بود که  محسن ایلچی، مشاور ارتباطات و بازاریابی  در سخنان خود به آن پرداخت.
هم‌چنین عرفان ترکمان، رییس هیات‌مدیره برند اُرز  در این جلسه درباره چالش‌های خرده‌فروشی در سال پیش رو، سخنرانی کرد.
پیش‌بینی بازارها در ماه‌های آینده، موضوعی بود که محمدحسین بابالو، دبیر انجمن ملی صنایع پلیمر ایران و سردبیر صفحات بورس کالا روزنامه دنیای اقتصاد به بررسی ابعاد مختلف آن پرداخت.