تازه از ایران پلاست/ ایجاد مرکز نوآوری و خلاقیت با هدف رونق کسب و کار مشارکت کنندگان

مدیر نمایشگاه بین المللی ایران پلاست،گفت: همزمان با برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، برای نخستین بار در یک رویداد نمایشگاهی در کشور، مرکز نوآوری و خلاقیت با هدف ایجاد ارزش افزوده بیشتر و رونق کسب و کار مشارکت کنندگان راه اندازی می شود.

مدیر نمایشگاه بین المللی ایران پلاست،گفت: همزمان با برگزاری هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، برای نخستین بار در یک رویداد نمایشگاهی در کشور، مرکز نوآوری و خلاقیت با هدف ایجاد ارزش افزوده بیشتر و رونق کسب و کار مشارکت کنندگان راه اندازی می شود.

فرید دوستی با بیان اینکه هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست از 18 تا 21 شهریورماه امسال با حضور تمامی فعالان، صاحبان و ذی نفعان صنعت پلاستیک و پلیمر و صنایع مرتبط برگزار می شود، گفت: هدف ما از ایجاد مرکز نوآوری و خلاقیت در ایران پلاست، افزایش کمیت و کیفیت و تنوع محصولات تولیدی، ارائه خدمات همراه با کاهش هزینه ها و در نهایت ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای مشتریان و رونق کسب و کار مشارکت کنندگان هجدهمین دوره این نمایشگاه است.

مدیر روابط عمومی شرکت NPC در مورد چگونگی تحقق این موارد و ایجاد مرکز یاد شده توضیح بیشتری در این خبر نداده است.

وی همچنین با تاکید بر اینکه از دیگر رویکردهای نمایشگاه ایران پلاست، ارائه محصول و خدمات جدید به بازار داخلی و خارجی است، اظهار کرد: رویکرد اصلی ایران پلاست ارائه الگوی کامل و نظامند در راستای تکمیل زنجیره ارزش صنایع تکمیلی و پتروشیمیایی است و امیدوارم نمایشگاه هجدهم نیز بستر و فرصتی بالقوه برای ظهور فناوری های جدید، دستاوردها، محصولات تبادل دانش فنی و نیز تسهیل جذب سرمایه گذار های داخلی و خارجی باشد.

وی، ضمن دعوت از تمامی صاحبان صنایع، نخبگان، فناوران، پژوهشگران و ذی نفعان به حضور حداکثری و توانمند در هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، اظهار کرد: استفاده از فناوری های نوین و دانش روز جهان سبب ایجاد ارزش افزوده بالایی در این صنعت می شود و برای راه اندازی مرکز نوآوری و خلاقیت می توان از ظرفیت های شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی و همچنین شرکت های دانش بنیان استفاده کرد.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست 18 تا 21 شهریورماه امسال در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.