بلیت رایگان ورود نمایشگاه پلاست اوراسیا ۲۰۲۴

درباره نمایشگاه: 33امین نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا استانبول (2023 Plast Eurasia) در روزهای 14 الی 17 آذرماه 1402 در نمایشگاه بین المللی استانبول(tuyap) شهر استانبول برگزار می گردد. به گزارش روابط عمومی انجمن ملی صنایع پلیمر ایران ،نمایشگاه پلاست اوراسیا استانبول یکی از بزرگترین نمایشگاه های صنعت پلاستیک است که هر ساله در […]

درباره نمایشگاه:

33امین نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا استانبول (2023 Plast Eurasia) در روزهای 14 الی 17 آذرماه 1402 در نمایشگاه بین المللی استانبول(tuyap) شهر استانبول برگزار می گردد.
به گزارش روابط عمومی انجمن ملی صنایع پلیمر ایران ،نمایشگاه پلاست اوراسیا استانبول یکی از بزرگترین نمایشگاه های صنعت پلاستیک است که هر ساله در منطقه اوراسیا برگزار می شود. این نمایشگاه توسط TUYAP و با همکاری PAGEV (بنیاد صنعت پلاستیک ترکیه) برگزار می شود. Plast Eurasia Istanbul 2023 در روز های 14 الی 17 در مرکز کنوانسیون و کنگره Tüyap Fair استانبول برگزار خواهد شد.
گفتنی است ، حوزه های نمایشگاه پلاست اوراسیا شامل پلاستیک، ماشین آلات و تجهیزات، قالب سازی، محصولات پلاستیکی، مواد اولیه، فناوری بسته بندی، هیدرولیک و پنوماتیک و همچنین صنایع مرتبط و مجلات تجاری و بازیافت است. غرفه داران بین المللی می توانند آخرین روندها، محصولات و پیشرفت های خود را در اینجا به مخاطبان علاقه مند ارائه دهند. این نمایشگاه یک بستر ایده آل برای ایجاد ارتباطات تجاری جدید در صنعت پلاستیک است.
نمایشگاه صنعت پلاستیک استانبول فرصتی برای حضور در بازارهای بین المللی و به ویژه یافتن بازارهای وسیع در منطقه اوراسیا است و از این رو اهمیت زیادی دارد. کشف آخرین فناوری ها ،ثبت نام تجاری شما و شناساندن برند شما به جهان و جلسات b٢b ،توسعه استراتژی کسب و کار و مقایسه قیمت ها و محصولات از مزایای حضور در نمایشگاه پلاستیک ترکیه است.

 لینک ثبت نام ورود به نمایشگاه پلاست اوراسیا 2024:

این نمایشگاه با همکاری سازمان صنعت پلاستیک ترکیه برگزار شده و فرصتی برای تعامل تجاری با سایر شرکت ها و برندهای بین المللی است. دراین نمایشگاه معتبر جهانی ماشین آلات تولید پلاستیک، مواد شیمیایی و مواد خام، ماشین آلات و صنایع کمکی، تجهیزات گرما و کنترل، قالب، hyrdraulic و پنوماتیک، روش های بازیافت و… ارائه می گردد.

انجمن ملی صنایع پلیمر ایران برای همراهان و اعضا خود شرایط دریافت تیکت رایگان را فراهم نمونه است برای دریافت تیکیت رایگان ورود به این نمایشگاه از لینک زیر اقدام نمایید:

لینک:
https://davetiye.tuyap.online/indexen.php?Fid=3173&Ref=cxztoff

 

کمیسیون صادرات انجمن ملی در راستای تسهیل ورود شرکت ها به بازار های بین المللی اقدام به اعزام هیات تجاری به نمایشگاه پلاست اوراسیا ۲۰۲۴ نمونده است.

🔏 علاقه مندان به شرکت در این نمایشگاه به جهت دریافت پکیج ( ویزا ،اقامت، پرواز، کارت ورود به نمایشگاه، ترانسفر و بیمه) با شماره زیر در ارتباط باشند:

⏰️ ۱۴ الی ۱۶ آذر
شهر استانبول کشور ترکیه

مرکز نمایشگاهی تویاپ ترکیه

☎️09921624180
☎️02144787131

سرکار خانم محمدی دبیر کمیسیون صادرات