آغاز ثبت نام متقاضیان انتخاب صادرکنندگان نمونه از هفتم تیرماه/ مسیر ثبت‌نام برای انتخاب صادرکنندگان نمونه

به گزارش اینپیا، مسیر ثبت‌نام برای انتخاب صادرکنندگان نمونه به این شرح است:   گام اول: (از تاریخ 99/04/01 لغایت 99/04/07)   متقاضیان می‌توانند با مراجعه با تارنمای بیست و چهارمین مراسم روز ملی صادرات، نسبت به مطالعه کامل و دقیق شاخص‌های عمومی و اختصاصی گروه‌های کالایی و گروه‌های خدماتی (که در پایان همین گزارش فایل‌های […]

به گزارش اینپیا، مسیر ثبت‌نام برای انتخاب صادرکنندگان نمونه به این شرح است:

 

گام اول: (از تاریخ 99/04/01 لغایت 99/04/07)

 

متقاضیان می‌توانند با مراجعه با تارنمای بیست و چهارمین مراسم روز ملی صادرات، نسبت به مطالعه کامل و دقیق شاخص‌های عمومی و اختصاصی گروه‌های کالایی و گروه‌های خدماتی (که در پایان همین گزارش فایل‌های مربوط به آن بارگذاری شده) اقدام کنند. سپس نسبت به تکمیل مدارک و مستندات موردنیاز اقدام کرده و به‌صورت آزمایشی، نمونه فرم ثبت‌نام را پرینت گرفته و تکمیل کنند.

 

گام دوم: (از تاریخ 99/04/07 لغایت 99/04/20)

 

متقاضیان از هفتم تیرماه باید با مراجعه به وب سایت cscs.chambertrust.ir ، به سامانه کارت بازرگانی مراجعه کرده و وارد صفحه کاربری شخصی خود شوند و با استفاده از لینک مربوط به ثبت‌نام الکترونیکی بیست و چهارمین مراسم انتخاب صادرکنندگان نمونه کشوری که در صفحه شخصی هر شخص حقیقی و حقوقی دارنده کارت بازرگانی تعبیه شده است، نسبت به ثبت‌نام آنلاین اقدام کنند. متقاضیان پس از ثبت‌نام باید فرم پیش‌نویس اطلاعات نهایی شده را پرینت و ممهور به مهر و امضای مدیرعامل شرکت کرده و درصورتی‌که متقاضی جزو منتخبین اولیه قرار بگیرد و از دبیرخانه برگزاری مراسم برای آوردن اصل مستندات و مدارک و زونکن اطلاعات با ایشان تماس گرفته شد، این فرم را همراه با زونکن اطلاعات به دبیرخانه مراسم تحویل دهند.

 

گام سوم: (از تاریخ 99/05/11 لغایت 99/05/23)

 

دبیرخانه برگزاری مراسم روز ملی صادرات پس از مشخص شدن بررسی اظهارات اعلام شده متقاضیان و مطابقت با بانک‌های اطلاعاتی گمرک جمهوری اسلامی ایران، سازمان توسعه تجارت ایران و بانک مرکزی، نسبت به اطلاع‌رسانی و تماس با شرکت‌های منتخب اولیه اقدام می‌کند تا نسبت به ارسال زونکن مدارک به همراه نامه پیش‌نویس ثبت‌نام که به تائید و امضاء مدیرعامل شرکت رسیده است اقدام کنند.

 

گام چهارم: (از تاریخ 99/07/20 لغایت 99/07/25)

 

دبیرخانه برگزاری مراسم روز ملی صادرات پس از مشخص شدن نتایج جلسات کارگروه انتخاب صادرکنندگان نمونه کشوری که با حضور نمایندگان تام‌الاختیار وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی عضو کارگروه برگزار می‌شود، نسبت به اطلاع‌رسانی به منتخبین نهایی اقدام خواهد کرد.