تهیه پیش‌نویس آیین نامه داخلی کمیسیون آموزش انجمن ملی پلاستیک

به گزارش روابط عمومی انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران (اینپیا) علیرضا ترک نایب رییس کمیسیون آموزش انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران درباره جلسه صبح امروز این کمیسیون که در پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی برگزار شد، به اینپیا گفت: در بخش اول این جلسه پیش‌نویس اولیه آیین‌نامه داخلی کمیسیون آموزش انجمن ملی پلاستیک تهیه و آماده […]

به گزارش روابط عمومی انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران (اینپیا) علیرضا ترک نایب رییس کمیسیون آموزش انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران درباره جلسه صبح امروز این کمیسیون که در پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی برگزار شد، به اینپیا گفت: در بخش اول این جلسه پیش‌نویس اولیه آیین‌نامه داخلی کمیسیون آموزش انجمن ملی پلاستیک تهیه و آماده ارائه به هیئت مدیره انجمن ملی جهت بررسی و تصویب است.

علیرضا ترک ضمن اشاره به این موضوع که بخش اول جلسه به بررسی پیش‌نویس گذشت، توضیح داد: ما در بخش بعدی جلسه خود به بحث عارضه‌یابی در تدوین و انتخاب چارچوب‌های اصلی برنامه‌های آموزشی انجمن ملی صنایع پلاستیک پرداختیم. در واقع این جلسه به بررسی خروجی‌های به دست آمده از نشست عارضه یابی و چالش های آموزش در صنعت پلاستیک گذشت و محور اصلی بحث، پیشنهادی بود که شرکت کیمیاران ارائه داده بود و ما هم به بررسی پیش‌فرض اصلی آن پرداختیم و چند قدم اول را مشخص کردیم. یعنی مشخص کردن مراحل تقسیم‌بندی صنعت، نیازسنجی و تشکیل کمیته‌هایی برای ایجاد شبکه‌های آموزشی به همراه تبیین خطوط راهنما برای تهیه برنامه‌ها.

نایب رییس کمیسیون آموزش انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران ادامه داد: علاوه بر این مقرر شد برای جلسه بعد یک تیم کارشناسی این برنامه را مدون کنند تا برنامه نهایی در جلسه بعدی کمیسیون ارائه شود. درضمن تصمیم گرفته شد در جلسه بعدی حتما از پتروشیمی و سازمان‌های دیگری که در حوزه آموزش صنعت پلاستیک دخیل هستند نیز برای حضور دعوت شود تا هم در جریان کارهایی که آنها انجام داده‌اند، قرار بگیریم و هم برنامه‌ای را مدون کنیم که از موازی کاری جلوگیری شده و برنامه جامعی تهیه شود؛ برنامه ای که بتوانیم تمامی شرکت‌ها و سازمان‌ها را ملزم به پیروی از آن کنیم.

وی در انتها از کلیه کسانی که امی‌توانند در بحث آموزش و تهیه و اجرای برنامه‌ها به کمیسیون آموزش انجمن ملی صنایع پلاستیک کمک کنند، درخواست کرد تا با انجمن ملی یا شخص خود وی تماس بگیرند.