جلسه پنجاه و یکم کمیسیون فنی انجمن ملی برگزار شد

به گزارش اینپیا، جلسه شماره پنجاه و یکم کمیسیون فنی با ریاست سعید زکایی، عضو هیات مدیره انجمن ملی برگزار شد. در این جلسه ابتدا اخبار پیش از دستور مرور شد و حاضران، بخشی از اخبار مهم روز صنعت را مرور و بررسی کردند. با حضور اعضای محترم کمیسیون فنی انجمن «درب و پنجره یو‌پی‌وی‌سی» در […]

به گزارش اینپیا، جلسه شماره پنجاه و یکم کمیسیون فنی با ریاست سعید زکایی، عضو هیات مدیره انجمن ملی برگزار شد. در این جلسه ابتدا اخبار پیش از دستور مرور شد و حاضران، بخشی از اخبار مهم روز صنعت را مرور و بررسی کردند.

با حضور اعضای محترم کمیسیون فنی انجمن «درب و پنجره یو‌پی‌وی‌سی» در این جلسه، نظرات ایشان استماع شد و همچنین راهبردهای افزایش همکاری بین این انجمن و انجمن ملی بررسی و تدوین شد. مهندس جلالی‌پور، دبیر این انجمن در این جلسه مشکلات و موانع این انجمن مطرح و مقرر شد که در ادامه نیز مشکلات صنعت درب و پنجره یو‌پی‌وی‌سی به استماع هیات مدیره انجمن ملی و کمیسیون فنی برسد.

شرکت گسترش فناوری سیستم های لوله کشی ایرانیان نیز در این جلسه از کمیسیون فنی حضور پیدا کردند و در مورد محصول وارداتی خود گزارشی به اعضا ارائه دادند تا این ساخت یا عدم ساخت این محصول در داخل کشور مورد بررسی قرار بگیرد.

در پایان نیز در مورد نحوه برگزاری همایش «چگونگی خروج از بحران به کمک نوآوری» بحث‌های شکل گرفت که دکتر شریف، مسئول مسئول پیگیری برگزاری این سمینارتوضیحاتی در این زمینه ارائه کردند. این همایش قرار است از سمت انجمن ملی برای یافتن راه حل برون رفت از شرایط فعلی صنعت با کمک نوآری و اقدامات خلاقانه برپا گردیده و به صورت یک‌روزه برگزار خواهد شد. برگزاری این همایش در جلسه گذشته کمیسیون فنی  مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد. در آخر تصمیم بر این شد جلسه‌ای جداگانه مختص این همایش برگزار گردد تا به طور اخص در مورد این همایش برنامه ریزی شود.  این همایش در چهار محور برگزار خواهد شد. محور نخست در مورد «نوآوری و ضرورت آن» خواهد بود. محور دوم نیز در مورد «بحث‌های حقوقی» مربوط به نوآوری است برای مثال درمورد قوانین مربوط به نوآوری و کپی‌رایت بحث خواهد شد. محور دیگر درباره مرور تجربیات موفق و ناموفق نوآوری است که چه تجربیاتی در این زمینه وجود دارد. محور پایانی نیز مربوط به زمینه‌هایی است که پتانسیل نوآوری در آنها وجود دارد.