دومین نمایشگاه بین المللی سازه ها و نماهای ساختمانی

به گزارش اینپیا به نقل از ایرنا، دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی سازه ها و نماهای ساختمانی از 17 تا 20 آبان ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. علاوه بر شرکت های داخلی، تاکنون حضور شرکت ها و نمایندگی هائی از کشورهای کره جنوبی، فنلاند، تایلند، سوئد، برزیل و آمریکا در […]

به گزارش اینپیا به نقل از ایرنا، دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی سازه ها و نماهای ساختمانی از 17 تا 20 آبان ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

علاوه بر شرکت های داخلی، تاکنون حضور شرکت ها و نمایندگی هائی از کشورهای کره جنوبی، فنلاند، تایلند، سوئد، برزیل و آمریکا در این نمایشگاه قطعی شده و پیش بینی می شود در روزهای آینده حضورکشورهای خارجی افزایش یابد.

دومین نمایشگاه بین المللی و تخصصی سازه ها و نماهای ساختمانی در شش گروه کالایی اصلی شامل نماهای ساختمانی در معماری سنتی، نماهای ساختمانی نوین، سازه های فلزی، سازه های بتنی، فناوری های نوین در سازه ها و صنایع و تجهیزات وابسته برگزار می شود.

رئیس ستاد برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی بین المللی نما و سازه های ساختمانی گفت: این نمایشگاه با هدف توجه ویژه به زیباسازی شهری متناسب با فرهنگ ایرانی اسلامی، معرفی خلاقیت ها، ظرفیت های بالقوه و بالفعل کشور در زمینه صنعت سازه ها و نماهای ساختمانی، تبادل فناوری محصولات میان شرکت کنندگان داخلی و خارجی و تلاش برای رسیدن به استانداردهای جهانی صنعت سازه ها و نماهای ساختمانی، برگزار می شود.

جلیل کیانی افزود: با توجه به قرار گرفتن کشورمان در مسیر گسل های مختلف و امکان وقوع زلزله؛ لذا موضوع سازه و نما که یکی از اجزای ضروری و بلکه مهمترین جزء ساختمان است، اهمیت دو چندان می یابد.

وی با بیان اینکه سازه نقش مهمی در کارآمدی و ایمنی ساختمان دارد، گفت: هرچه سازه یک ساختمان از بهترین فناوری ، طرح ها و مصالح باشد و در آن اصول مهندسی بصورت کامل و دقیق رعایت شده باشد به طور قطع ساختمان مقاومت تر خواهد بود.

رئیس ستاد برگزاری دومین نمایشگاه بین المللی نما و سازه های ساختمانی به سابقه طولانی کشورمان در امر نماسازی اشاره کرد و گفت: ایرانیان دارای سابقه طولانی و دیرینه در امر نماسازی برای ساختمانها هستند و در طول تاریخ از گچبری و آهک بری برای نماسازی استفاده کرده اند.

کیانی افزود: نتیجه و حاصل کار هنرمندانه و در عین حال فنی و اصولی معماران و بناها و سازندگان ایرانی را می توان در بناهای تاریخی مثل مساجد جامع بسیاری از شهرها از جمله شیراز، تبریز، اصفهان و بسیاری از عمارت ها، بقعه ها و مقبره ها و بسیاری دیگر از بناهای قدیمی و تاریخی در جای جای کشور، به عینه مشاهده کرد.

کیانی گفت: هرچه نمای ساختمانی کامل و دقیق اجرا شود علاوه بر زیبایی بصری می تواند در کاهش اتلاف انرژی در تمام فصول سال، افزایش دوام و پایداری ساختمان و همچنین کاهش ورود میزان آلودگی های صوتی و صداهای آزاردهنده محیط بیرونی، نقش مهمی داشته باشد.

وی با بیان اینکه نمای ساختمان در تعریف و شکل دهی شهر نقش بسیار مهمی ایفا می کند، گفت: در دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی نما و سازه های ساختمانی تلاش شده به همه این موارد توجه شده و در جهت تحقق این اهداف گامی جدید برداشته شود.

نمای کامپوزیت، نمای شیشه ای، نمای سنگی، نمای آجری، نمای گرانیت، نمای مرمریت، نمای سیمانی، نمای گچی، ماشین آلات و تجهیزات برش، ماشین آلات و تولیدات صفحات کامپوزیت، صفحات پوششی کامپوزیت، کانال های پیش ساخته و جمع آوری آبهای نما، سنگ تزئینی تراورتن و گرانیت سازه ها برای پوشش نما، عایق های حرارتی و صوتی ،clc بلوکهای سبک دیواری، دیوار پوش های کامپوزیت نمای خارجی و داخلی، دیوارهای پوششی، pvc پنل دو جداره دیوارپوش، سقف کاذب،شیشه های سکوریت نشکن نما، نوت شیت، دوجداره-لمینت، پوشش سقف های مرکب فولادی، ورق های آلومینیوم کامپوزیت برای نماهای داخلی و خارجی، نماهای مدرن با فایبرسمنت بردو درایو سمنت، سقف های کاذب کامپوزیتی، انواع دیوارهای پلی استایرن قرنیز و ابزار آلات مربوطه، انواع ساندویچ های پنل های دیواری، عایق های پلاستر اکولوژیک برای نمای خارجی ساختمان، طرح های نماهای داخلی و خارجی ساختمان های مسکونی اداری و تجاری و دیگر نماها و تجهیزات مرتبط، بخشی از کالاهائی است که در این نمایشگاه ارائه و در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.