دومین کنفرانس تجاری ایران و روسیه برگزار می شود/ برگزاری نمایشگاه جانبی نفت، پلیمر و پلاستیک

به گزارش روابط عمومی انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران (اینپیا)، دومین کنفرانس بین‌المللی روسیه و ایران در تاریخ 27 اکتبر سال جاری برابر با پنج آبان 1394 برگزار می‌شود.   این کنفرانس در ارتباط با همکاری‌های میان دو کشور در عرصه پالایش نفت، تولید مواد نفتی، پلیمرها، مواد شیمیایی و فن‌آوری‌های وابسته است و در […]

به گزارش روابط عمومی انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران (اینپیا)، دومین کنفرانس بین‌المللی روسیه و ایران در تاریخ 27 اکتبر سال جاری برابر با پنج آبان 1394 برگزار می‌شود.

 

این کنفرانس در ارتباط با همکاری‌های میان دو کشور در عرصه پالایش نفت، تولید مواد نفتی، پلیمرها، مواد شیمیایی و فن‌آوری‌های وابسته است و در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی «مواد نفتی، شیمیایی، پلیمر و صنایع پلاستیک – 2015» از ساعت 12:30 تا 18 در شهر مسکو، ایستگاه مترو «ویستاوچنایا»، مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی (اکسپوسنتر)، سالن کنفرانس شماره پنج، طبقه دوم برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه با اشاره به توافق‌های به دست آمده میان ایران و روسیه و همچنین آغاز لغو تحریم‌ها پس از توافق ژنو، عنوان شده است: با توجه به این موضوع فرصت مناسبی برای ایجاد و افزایش همکاری‌های اقتصادی و تجاری و تبادل فن‌آوری‌های پیشرفته مابین ایران و روسیه در سال 2015 فراهم آمده است.

این کنفرانس با مشارکت نمایندگان کمیته انرژی دوما و وزارت نفت فدراسیون روسیه، کلوپ انرژی سازمان همکاری شانگهای، اتحادیه انرژی کشورهای بریکس، تولید کنندگان مواد نفتی و شیمیایی و شرکت‌های مهندسی و تجاری ایران و روسیه برگزار می‌شود. گروه شرکت‌ها “روس ایران اکسپو” و تمپ بانک روسیه از برگزارکنندگان این کنفرانس هستند.

همچنین کمیته انرژی دومای فدراسیون روسیه، کلوپ انرژی سازمان همکاری شانگهای، نمایندگی کلوپ تجاری سازمان همکاری شانگهای در ایران، مجله روسی “تجارت با ایران”، مجله روسی “صنایع شیمیایی”، مجله “شیمی و تجارت” و اتاق بازرگانی و صنایع مسکو از حامیان برگزاری این کنفرانس هستند.

شرکت در این کنفرانس برای ایرانیان و شرکت‌های ایرانی به صورت رایگان امکان‌پذیر است و علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام با شماره تلفن‌های +7 (495) 978 43 78 و +7 (495) 978 14 71 تماس بگیرند یا تقاضای خود را به پست الکترونیکی 9817044@mail.ru ارسال کنند. همچنین این افراد می‌توانند در صورت دسترسی به نشانی شرکت روس ایران اکسپو در مسکو به شرح لیالین پریولوک 23-29 ساختمان 2، طبقه اول مراجعه کنند