سهم سازمان توسعه تجارت از بودجه 70 میلیارد، 34 میلیارد برای هزینه های جاری

به گزارش روابط عمومی انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران (اینپیا)، جمالی، نماینده شرکت طناب نقش اصفهان، جمله فوق را در جلسه کمیسیون صادرات انجمن ملی که روز گذشته 4 اسفند ماه در اتاق ایران برگزار شد، عنوان کرد. جمالی همچنین با اشاره به تخصیص هزار میلیارد تومان مشوق صادراتی در سال آینده گفت: این در […]

به گزارش روابط عمومی انجمن ملی صنایع پلاستیک ایران (اینپیا)، جمالی، نماینده شرکت طناب نقش اصفهان، جمله فوق را در جلسه کمیسیون صادرات انجمن ملی که روز گذشته 4 اسفند ماه در اتاق ایران برگزار شد، عنوان کرد.

جمالی همچنین با اشاره به تخصیص هزار میلیارد تومان مشوق صادراتی در سال آینده گفت: این در حالی است که هنوز هیچ منبعی برای تامین آن مشخص نشده است.

به گفته وی سازمان توسعه تجارت به شرکت های صادر کننده ای که وام گرفته باشند، مابه التفاوت آن را به میزان 6 درصد سود تسهیلات در سال 94 و 95  باز می گرداند، مشروط به این که منایع آن مشخص شود.

جمالی با اشاره به 200 میلیارد تومان سال 94، علاوه بر یک هزار میلیارد سال 95 گفت: مجموع این مبالغ برای پرداخت 6 درصد تخفیف سود تسهیلات و مبلغی برای هیئت های تجاری، توانمندسازی و پاویون ها در نمایشگاه ها در نظر گرفته شده است، اما فعلا ردیف درآمدی برای آن وجود ندارد و یک برنامه خام به شمار می آید.

وی گفت: در بودجه، 70 میلیارد منظور شده است که از این میزان، 34 میلیارد آن سهم خود سازمان توسعه تجارت یعنی هزینه های جاری سازمان، است.